ימים קפואים

ישי מנסה לצמצם נזקים: פועל לקידום תוכניות בנייה

הממשלה אולי מקפיאה את הבנייה ביהודה ושומרון, אך שר הפנים אלי ישי פועל מתחת לפני השטח כדי לזרז ולקדם תוכניות בנייה שתסייע בהתפתחות המקום. הוא הורה לבצע בדיקות רענון לתוכניות בנייה קיימות, ולשדרג את תוכניות הבנייה ביישובים קיימים (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
נתניהו ואלי ישי (פלאש 90)

הממשלה אולי מקפיאה את הבנייה ביהודה ושומרון, אך שר הפנים אלי ישי פועל מתחת לפני השטח כדי לזרז ולקדם תוכניות בנייה שתסייע בהתפתחות המקום. "מעריב" חשף הבוקר כי ישי הורה אמש להאיץ את תהליכי התכנון של תוכניות המתאר ברחבי יהודה ושומרון, כדי שיהיה ניתן לבנות מיידית בתום ההקפאה.

ישי היה אחד מהמתנגדים הבולטים לתוכנית ההקפאה, וככזה הוא מנסה לצמצם את הנזק שלה ככל האפשר.

כך למשל הורה ישי לבצע בדיקות רענון לתוכניות בנייה קיימות, ולשדרג את תוכניות הבנייה ביישובים קיימים. המשמעות: מיד בתום ההקפאה יהיה ניתן לשוב לתנופת הבניה ביו"ש, משום שגיבוש התוכניות כבר יתרחש במשך תשעת החודשים הללו.

במשרד הפנים אמרו אתמול "במסגרת עדכון ארצי של תוכניות מתאר הנחה שר הפנים את מנכ"ל משרדו גבריאל מימון לבדוק ולעדכן את תוכניות היישובים ביהודה ושומרון". גורם בכיר במשרד אמר כי "המידע נכון, השר ישי בעצם הורה להאיץ את כל תהליכי התכנון שקשורים ליהודה ושומרון. המשמעות המעשית של הקפאת הליכי התכנון היא הארכת ההקפאה בפועל, כיוון שבלי תכנון אין בנייה, והשר ישי חושב שלא נכון להקפיא את התכנון, אלא להפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר