ברק עיכב את הכסף להסדר וקיבל חרם

השר ברק עיכב העברת תקציבי ישיבות ההסדר ובתגובה מנעו ח"כים דתיים שחרור 3 מיליארד שקל שמשרד הבטחון ביקש מהאוצר. היום קבלו הח"כים הדתיים הודעה: הסירו החרם תקבלו את התקציב

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברק. התקפל (פלאש 90)

חרם דתי קיפל את משרד הבטחון, שהודיע כי הוא מעביר בימים הקרובים את תקציב ישיבות ההסדר אחרי שעיכב זאת שבועות ארוכים.

שר הביטחון אהוד ברק עיכב העברת תקציבי ישיבות ההסדר ובתגובה מנעו ח"כים דתיים שחרור 3 מיליארד שקל שמשרד הבטחון ביקש מהאוצר. אמש קבלו הח"כים הדתיים הודעה: הסירו החרם תקבלו את התקציב.

לאחר פעילות נמרצת של ח"כ אורי אריאל במשרד הביטחון ובמשרד האוצר, הושגה הסכמה לשחרור הכסף לישיבות ההסדר בימים הקרובים. בשבועות האחרונים עיכב משרד הביטחון את העברת הכספים לישיבות ההסדר ובתגובה מנעו חברי הכנסת אורי אריאל, זאב אלקין ואורי אורבך, חברי ועדת הכספים, העברת סכום של 3 מיליארד ש"ח אל משרד הביטחון. הערב, כאמור, קיבל ח"כ אריאל התחייבות לשחרור כל הסכום שעוכב עד כה ע"י משרד הביטחון.

ח"כ אריאל אמר לפני שעה קלה: "אני פועל בימים אלו מול משרד הביטחון כדי להעביר את כל תקציב ישיבות ההסדר אל תוך תקציב משרד החינוך, וכך למנוע את הפיצול בתקציב הקיים כיום. זהו חלק ממהלך כולל שבא למנוע את ההתבזות וההתרפסות כל שנה מול משרד האוצר והמשרדים השונים הנוגעים לתקציבי המוסדות הדתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר