נתניהו להורים השכולים: "עוד לא מוותר על דעותי"

"שמעתי בקשב רב את סיפוריכם האישיים הקשים ורשמתי את כל הנקודות החשובות שהעלתם. הפגישה עמכם חשובה לי ברמה האישית והלאומית"

יוני גבאי | כיכר השבת |
מיצג שליט, היום (פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הרגיע הלילה את משלחת ההורים השכולים והארגוני נפגעי הטרור בישראל, שנפגשו עמו, כאשר אמר להם שהוא עוד לא מוותר על דעותיו וכי ההסכם עוד לא הושג, וגם לא יהיה הסכם אלא אם כן הוא וחבריו לשולחן הממשלה יהיו בטוחים שהפלשתינים יעשו הכול כדי למנוע שלאחר שחרור המחבלים, אלו לא ישובו לפעילות טרוריסטית.

נתניהו למרות שביטל אתמול כמעט את כל פגישותיו, הותיר בכל זאת בסדר יומו את הפגישה עם ההורים השכולים שנמשכה כשעה וחצי, הרבה מעל ומעבר למה שתוכנן מראש.

נתניהו האזין בקשב רב לכל אחד מן ההורים ובני משפחת השכול, ניסה להרגיעם באומרו שהוא מבין ללבם, והבטיח שיעשה הכול כדי שהמחבלים שישתחררו לא יצליחו לפגוע באזרחי ישראל בעידן שלאחר השלמה העסקה.

"שני עקרונות חיוניים עומדים לנגד עיני, הטעים ראש הממשלה: הרצון לפדות שבויים, והרצון להגן על אזרחי ישראל מפני פגיעה בעתיד".

בסיום הפגישה אמר ראש הממשלה לנציגי משפחת השכול, "שמעתי בקשב רב את סיפוריכם האישיים הקשים ורשמתי את כל הנקודות החשובות שהעלתם. הפגישה עמכם חשובה לי ברמה האישית והלאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר