נטו עלוב

איך זה יכול להיות: משכורת נתניהו - 5000 ש"ח בלבד

שכרו החודשי של ראש ממשלת ישראל, העומד בדרך כלל על כ-20 אלף ש"ח נטו, הגיע בחודש האחרון לכחמשת אלפים שקלים בלבד, בשל נגיסה אכזרית של חשבי השכר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

גורמים בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מספרים הבוקר (שני) לעיתון 'ידיעות אחרונות', כי משכורת הנטו האחרונה שלו עמדה על כ-5,000 שקל בלבד, וזאת משום שחשבי השכר במשרדו קיזזו לו ממנה רטרואקטיבית מס על אחזקת ביתו בקיסריה.

מסתבר, כי מחלקת השכר במשרד ראש הממשלה היתה צריכה הייתה לגבות מנתניהו כל חודש סכום של יותר מ-5,000 שקלים בגין אחזקת הבית, החל ממשכורת ינואר 2018, ולא עשתה זאת. כך שבחודשי העבודה הראשונים של 2018, המס על אחזקת הבית בקיסריה לא קוזז כראוי.

לפיכך, מסביר הכתב עמיחי אתאלי, בחודש מאי נוצר צורך לקזז משכרו יותר מ-15,000 שקל - מה שהשאיר את ראש ממשלת ישראל עם משכורת של כ-5,000 נטו בלבד בחודש החולף.

אקט נדיר: נתניהו משלם מכספו בדוכן בשוק (צילום ארכיון: דוברות הליכוד)

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), משתמש במקרה זה כדי להסביר את יוזמת החקיקה החדשה שלו, שנחשפה ב'ידיעות' בסוף השבוע, לפיה יש להקל על תשלומי המס שמשלם ראש הממשלה נתניהו, ובכך להוסיף לשכר הנטו שלו עוד כ-8,000 שקל בחודש באופן קבוע.

"נתניהו קיבל בתחילת חודש מאי כמה אלפי שקלים בודדים וכך הוא צפוי לקבל גם ב-1 ביוני. לא ייתכן שכך נתייחס לראש הממשלה של מדינת ישראל", מסכם מיקי זוהר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר