פרסום ראשון

חוק הגיוס: חברי כנסת במחנה הציוני דורשים חופש הצבעה

יו"ר 'המחנה הציוני', אבי גבאי, הכריז כי סיעתו תצביע נגד חוק הגיוס החדש והפתיע לא מעט ח"כים במפלגה שסבורים כי מדובר בחוק טוב ודורשים כעת חופש הצבעה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'המחנה הציוני', אבי גבאי, הכריז בתחילת השבוע כי סיעתו תצביע נגד חוק הגיוס החדש, שלדבריו אין בו שוויון. אך ל"כיכר השבת" נודע כי חברי כנסת בסיעה מבקשים חופש הצבעה בשל העובדה שלדבריהם מדובר בחוק טוב, והמגמה של גיוס חרדים הולכת בכיוון הנכון.

ל"כיכר השבת" נודע כי מספר חברי כנסת בסיעה, הופתעו מדברי של גבאי לעיני התקשורת, שכן איש לא דיבר אתם ולא שאל את דעתם בנושא.

חברי הכנסת דרשו מיו"ר המפלגה לקיים דיון בנושא, דיון שככל הנראה יתקיים בשבוע הבא. בישיבה הם יעלו את דעותיהם כי החוק של משרד הביטחון, שאושר על ידי הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, הוא חוק מאוזן, ואין סיבה לצאת למלחמה מול החרדים, מלחמה שרק תזיק לשילוב החרדים בצבא.

אחד מחברי הכנסת הוסיף בחצי חיוך מתוסכל כי יתכן שהתנגדות גבאי אינה עניינית אלא רק בשל הודעת יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', כי סיעתו תצביע בעד החוק.

כאמור, טרם התקבלה החלטה בנושא, וככל הנראה בשבוע הבא תתקיים ישיבה שעסוק בנושא. לפחות חבר כנסת אחד הצהיר בפני חבריו לסיעה כי במדיה וגבאי יכריח להצביע נגד, הוא ייעדר מהמשכן, שכן לדבריו מדובר בהצבעה נגד העריכם בהם הוא מאמין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר