הותר לפרסום

נעצר אח ערבי שאיים לרצוח את ח"כ אורן חזן

הותר לפרסום כי המשטרה ושב"כ עצרו אח מוסמך בבית החולים בחשד שתכנן לרצוח את חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) ולבצע פיגועים נוספים • האבטחה סביב חזן תוגברה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: אבשלום סוני / פול / פלאש 90)

הותר לפרסום: המשטרה ושירות הביטחון הכללי עצרו אח מוסמך, תושב נצרת, בבית חולים בחשד שתכנן לרצוח את חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) וכן לבצע פיגועים נוספים ברחבי מדינת ישראל.

על פי הדיווח ב- ynet "האח שנעצר חשוד גם שאיים לבצע פיגועים במקומות אחרים, ובידי המשטרה נתפסו מכשירי הטלפון שלו עם האיומים נגד חזן".

האבטחה סביב ח"כ חזן תוגברה, כך גם הסיורים בסמוך לביתו.

לאחר שאיום חמור זה הותר לפרסום, מסר הח"כ: "אף מחבל לא יסתום לי את הפה! ניסיון החיסול שנחשף היום, הוא תוצר של הסתה מתמשכת של החמאס ורשות הטרור הפלסטינית שמייחלים כבר שנים למותי".

"אני לא מקל ראש באיומים שכאלה, אבל אם זה המחיר שאשלם על המלחמה שהכרזתי נגד המחבלים בכנסת ומחוצה לה, ועל ההתעקשות לומר את כל האמת בפרצוף פעם אחר פעם - אני מוכן לשלם אותו".

"שיהיה ברור - שום דבר לא יעצור אותי מלהמשיך ולהגן על עם ישראל מפני כל אותם מחבלים שרוצים לפגוע בנו. אני מודה לכוחות הביטחון, לשב"כ וכמובן לקצין הכנסת שעדכן אותי לאורך כל התקופה בפרטי הפרשה. בזכותם לי ולמשפחתי יש את השקט להמשיך ולעבוד למען עם ישראל".

יצוין כי הבוקר התבטא חזן בראיון לרדיו 'גלי ישראל' כי: "אני אישיות שמנסים לפגוע בחייה, קצין הכנסת אסר עלי לטוס לטורקיה. יש צו איסור פרסום על הפרשה אבל אני יכול לומר לך שיש אדם שעצור בחודש האחרון בחשד שתכנן לרצוח אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר