יהיה איחוד?

אלי ישי נפגש עם רפי פרץ בנוגע לעתידו

יו"ר יחד נפגש עם יו"ר הבית היהודי בניסיון להגיע לריצה משותפת של שני המפלגות. הפגישה הוגדרה "טובה מאד". על פי הדיווח ישי מוכן לוותר על המקומות הראשונים (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: נועם רבקין פנטוו, פלאש 90)

עתידו של אלי ישי בבחירות הקרובות עדיין לוט בערפל. הסקרים אינם מנבאים לו לעבור את אחוז החסימה בריצה עצמאית והוא חייב לחבור למפלגה אחרת אם הוא רוצה לשמור על הסיכוי לחזור לכנסת. היום (שני) מדווח אתר 'סרוגים' כי אמש נפגש ישי עם יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ לפגישת משא ומתן שהוגדרה על ידי גורמים בבית היהודי כ"טובה מאד".

השניים שנועדו בירושלים ביררו היתכנות "לראות אם יש חיבור לציבור שאלי ישי מייצג", כפי שהגדיר גורם בכיר בבית היהודי. כמו כן, הייתה "בדיקה הדדית לגבי היעילות האלקטורלית של החיבור והאווירה הכללית לאפשרות של ריצה משותפת יחד".

על פי הדיווח, יו"ר יחד מוכן לוותר על המקומות הראשונים לטובת שותפיו מהבית היהודי והאיחוד הלאומי, וטוען כי הוא בעד האיחוד וצריך לעשות הכל לטובת רשימה כזאת בשל החשש לאיבוד קולות מסיבי לימין.

הגורם הבהיר כי המשא ומתן לא כלל את עוצמה יהודית שרצה בעבר עם יחד, מולה מתנהלים מגעים נפרדים. כך גם המקורב לישי שאמר כי האחרון "לא הטיל ווטו על עוצמה יהודית והמטרה היא "לעשות מפלגה אחד של הציבור הדתי חרד"לי והחרדי לרשימה דתית אחת".

לדבריו, "היום יש היתכנות גבוהה יותר לריצה עצמאית דתית וזו חובת השעה". כזכור, עם היבחרו של הרב פרץ ביום שני שעבר, התקשר יו"ר ש"ס לשעבר ובירך אותו בחמימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר