הפרשת חלה

כחלון: ליהיא לפיד לא מבינה את המצוות שעושה

יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון עוקץ את רעייתו של יו"ר 'יש עתיד, ליהיא לפיד, וטקסי ה'הפרשת חלה': "אני לא יודע אם הן מבינות מה הן עושות, אבל אמא שלי הבינה" (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר וליהיא לפיד (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, עוקץ את ליהיא לפיד, רעייתו של יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, על רקע השתתפותה בטקסי 'הפרשת חלה' ואומר כי לא בטוח שהיא מבינה מה היא עושה.

בהקלטות מכנס בחירות בירושלים, שפורסמו ב'כאן רשת ב', נשמע כחלון עוקץ את ליהיא לפיד ואומר: "כל המצוות אמא שלי עשתה, הפרשות (חלה), וכל מה שעכשיו עושה ליהיא לפיד וכל אלה, אני לא יודע אם הן מבינות מה הן עושות, אבל אמא שלי הבינה מה היא עושה".

באשר להקמת 'כולנו' בבחירות 2015 אמר כחלון: "כולם רעדו להקים מפלגות לבד. יצאו מהליכוד, קיפלו את הזנב בין הרגליים וחזרו חזרה. אף אחד לא הקים מפלגה כמוני והביא את ההישגים שלי. זאת אומרת שאם באותו רגע נראה לך שהדרך הזאת היא המקובלת ואומרים לך בטלויזיה 'הוא לא תקיף', הכל בסדר - בואו נבחן את מבחן התוצאה".

לדבריו: "תראו לי אחד, מכל חברי הממשלה והקבינט שהגיע למקום שאני הגעתי. תבדקו איפה אני התחלתי ומאיפה אני הגעתי - שר אוצר, הקמת מפלגה, 300 אלף בוחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר