חזית מתחממת

שנאת ביבי מאחדת: ברק ואלדד יניב התפייסו

תומך חדש, ומפתיע, לברק: אלדד יניב, בעבר יועצו הקרוב של ברק ובהמשך אחד מגדולי מבקריו, מודיע על תמיכתו בראש הממשלה לשעבר - האיש אותו נהג להאשים בשחיתות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברק ויניב בפגישתם, היום (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

אלדד יניב, ממובילי 'מחאת פתח תקווה' נגד היועמ"ש מנדלבליט שלטעמו מפלה לטובה את נתניהו, הודיע היום (ראשון) כי הוא תומך במפלגתו החדשה של אהוד ברק.

"אחרי 12 שנה שבהן לא החלפנו אפילו מילה אחת, וריב גדול כמו שרק אנחנו יודעים לעשות - החלטנו לעשות תיקון גדול", צייץ יניב. הוא אף צירף תמונה מפגישתם היום, כתב "זו רק ההתחלה" וקינח בהאשטג (תגית) "#אני_עם_ברק".

מדובר בתמיכה מפתיעה למדי, שמגיעה רק על רקע האיבה המשותפת של השניים, ברק ויניב, לראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדעתם מושחת ברמה האישית ונכנע פוליטית לימין הקיצוני.

‎בעבר ביקר יניב באופן בוטה, כדרכו, את אהוד ברק, שפיטר אותו בהודעת ביפר מתפקידו כיועצו האסטרטגי הקרוב. כך, לדוגמה, בקמפיין של מפלגתו הכושלת 'ארץ חדשה', הטיח יניב בברק האשמות חריפות ביותר.

ברק, בהכרזה על מפלגתו החדשה (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

אלדד יניב הרבה במשך השנים לכנות את ברק "מושחת". בריאיון ל'הארץ' בשנת 2012 סיפר יניב: "במסלול שבו הלכתי ומה שעשיתי - יום יבוא ויכניסו אנשים כאלה לבית סוהר. וכשאני מדבר על אנשים כאלה, אני מדבר עליי. רק שער בנפשך לאן הייתי מגיע אם ברק היה נהפך לבן אדם הכי חזק במדינה, לראש ממשלה... הבנתי מה עוללתי בשנים האחרונות, הבנתי שעשיתי מה שברק עשה לי לעשרות אנשים, באותה אכזריות, באותה ציניות, באותה כפיות טובה, באותה תחושה של אני ואפסי עוד".

"אני חושב שכוח וכסף משחית כל בן אדם", השיב יניב לשאילה הברק הוא "מקולקל" בעיניו. "כשברק פשט את המדים, הוא השקיף בבוז על פוליטיקאים שמסתופפים תחת כסף ותחת אנשי עסקים ותחת אילי הון, והוא תמיד צחק על אריק שרון שקיבל את החווה שלו ממשולם ריקליס. ומתברר שכשאתה נמצא באותם מקומות, אתה בהתחלה משקיף עליהם בבוז, ואחר כך אתה נהיה בדיוק כמותם. ובהרבה מובנים, גם אני נהייתי כמותם. גם אני הייתי שחקן פעיל ונהנה במחזה הנורא הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר