האיחוד בימין

השר רפי פרץ: היה קשה לוותר לאיילת שקד

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ במתקפה נגד ח"כ אביגדור ליברמן: הוא יוביל להתנתקות ב' • על הוויתור על המקום הראשון לטובת איילת שקד: "היה קשה אבל לא במובן האישי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב רפי פרץ (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'הבית היהודי' השר הרב רפי פרץ במתקפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן: הוא יוביל להתנתקות ב'. על הוויתור על המקום הראשון לטובת איילת שקד: "היה קשה אבל לא במובן האישי".

בראיון ל'ישראל היום' תקף פרץ את ליברמן ואמר: "בתור אדם שגורש מביתו, אני אומר לך שליברמן יוביל אותנו להתנתקות ב'. אנחנו רואים את הוועידה שמארגן הנשיא טראמפ, זו יוזמה מבורכת אבל אם תהיה ממשלת שמאל התוצאות עלולות להיות הרסניות מבחינת ההתיישבות".

באשר לריצה המשותפת עם איילת שקד והוויתור על המקום הראשון, אמר פרץ: "היה קשה לוותר על המקום הראשון אבל לא במובן האישי. חשבתי שבראש הציונות הדתית צריך לעמוד מישהו שצמח מתוך התנועה.

"הבנתי שבבית היהודי ברור שיהיה מישהו שצמח מהציונות הדתית אבל עכשיו פותחים אופק חדש של ימין מאוחד שבו מאפשרים לאלקטורט לנצח, כשהחיבור הזה הוא עד הבחירות. אחריהן לא נמשיך יחד. העניין הציבורי גובר על העניין האישי".

לדבריו: "לא ויתרנו על המיקום שלנו ברשימה, רצינו חמישה מקומות בשמינייה הראשונה, שישה מקומות בעשירייה הראשונה - ולזה הגענו. כל אחד שילם מחיר בדרך. אני לא מרגיש שהפסדנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר