אל תפספסו

אחמד טיבי ציטט את משה גפני וביקש ש'נשים לב' • צפו

במהלך הדיון בוועדת החוקה על הצעת החוק להרחבת הייצוג של חרדים, ציטט ח"כ אחמד טיבי את ח"כ משה גפני, וביקש מהעורך ב'כיכר השבת', לשים לב לדברים. אז שמנו לב (בארץ)

(צילום: ערוץ כנסת)

במהלך הדיון הבוקר (רביעי) בוועדת החוקה של הכנסת, על הצעת החוק להרחבת הייצוג של חרדים ברשויות ובתאגידים ציבוריים, ציטט ח"כ אחמד טיבי את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, וביקש מהעורך ב'כיכר השבת', לשים לב לדברים.

"פעם", סיפר ח"כ טיבי, "אמר חבר-הכנסת גפני בראיון ב'מעריב' על שני עמודים - 'אני רוצה להיות אחמד טיבי', הוא אמר את זה בגלל החוק הזה, אז אם זה יתקבל אז אנחנו רוצים להיות...".

יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר, קטע את דבריו ואמר: "אני רוצה להכריז כאן, שבאופן אקויולנטי לעניין הזה אני רוצה להיות אוסאמה... אני חייב ללכת לפי המדרג... אתה היית יושב ראש, אז...".

טיבי הגיב: "אין ספק שאמרת אמירה נכונה, היא משלימה את הריבוע".

אשר: "רק חסר פה את השדכן שלנו, את פורר...".

לסיום, אמר ח"כ טיבי: "רק אני רוצה הערה לעורך של 'כיכר השבת' וחדרי חרדים אם הוא שמע את הדברים האלה, בבקשה לשים לב...". אז, שמנו לב.

בסופו של דבר, ועדת החוקה אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת חוק 'העדפה מתקנת לחרדים' של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני. הצעת החוק תעלה למליאת הכנסת לאישור בקריאה ראשונה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר