בחגיגת המימונה; צפו

הרב לנתניהו: "היית פטור ממרור, בגלל הרשעים"

בחגיגת המימונה, נעמד רבה הראשי של מעלה אדומים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסביר לו מדוע היה פטור מאכילת מרור והזכיר את הפירוש של החסידים ל'צדק צדק תרדוף'; כך נתניהו הגיב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דברי הרב ותגובת נתניהו (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

בחגיגת מימונה, שהתקיימה אמש (מוצ"ש) בביתה של ח"כ אסנת מארק, נהנה ראש הממשלה בנימין נתניהו מדברי תשבחות רבים, שהורעפו על ראשו מפי רב המקום.

הרב מרדכי נגרי, רבה הראשי של מעלה אדומים שנאם באירוע הססגוני, פנה לנתניהו ואמר: "לדעתי, אתה פטור מאכילת מרור, כי הרשעים כבר האכילו אותך מספיק מרור".

"החסידים אומרים, על הפסוק 'צדק צדק תרדוף'", המשיך הרב, "שלצערנו הרב יש כאלו שרודפים את הצדק... על ידי עודף צדק. הרבי מלובביץ' הרי נתן לך כוחות לעמוד נגד... לא נגיד מה... יודעים פה...".

בשלב זה עבר הרב לברכות, ואיחל לנתניהו: "יהי רצון שהקב"ה יתן לך כוחות להמשיך ולהנהיג את עם ישראל. אתה ירשת את הגאונות מסבא שלך הגאון, ואומרים שאתה יותר עילוי ממנו...".

"הלוואי שתזכה להמשיך את מסורת ושלשלת הדורות פה במדינת ישראל", אמר הרב נגרי, וחתם בפסוקי ברכת כהנים ובברכת "בן פורת יוסף בן פורת עלי עין, חזק חזק ונתחזק".

אחריו נעמד נתניהו לשאת דברים, ואמר: "המאבק על המולדת ועל ארץ ישראל, על ההתיישבות, על הזכות שלנו להגן על עצמנו, נגד איראן שרוצה לחזור להסכם הגרעין - לא הסתיים".

"מול האתגרים הללו ומול ההזדמנויות הכבירות שיש בפנינו, צריך עכשיו ממשלת ימין יציבה לאורך שנים, שתדאג לכל אזרחי ישראל. זה מה שמתבקש כרגע, ובעזרת השם נשיג את זה; אני מאמין שזה אפשרי".

נתניהו הזכיר, כי "לפני שנה המימונה הייתה מופלטות בזום, ואני אמרתי לפני כמה חודשים - תתחסנו ותרבחו. ברוך השם עשינו את זה, אנחנו המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה ואנחנו צריכים עכשיו להבטיח עוד מיליוני חיסונים כדי להבטיח שלא נחזור לקורונה - וזה חייב להתבצע מיד. חג שמח לכל אזרחי ישראל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר