הפלונטר הפוליטי

סמוטריץ' הבהיר: לא נשען על מנסור עבאס

מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורע"מ. במפלגה פונים לבנט ומאשימים אותו במשחקי אגו מסוכנים (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

מהציונות הדתית נמסר הבוקר (שני), כי אין סיכוי לכניסה לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורע"מ, "אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. מי שיעלה על דעתו להקים ממשלה שכזו שתסכן את המדינה היהודית ישא אות קין עד אחרון ימיו", נמסר מהמפלגה.

על פי ההודעה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר את הדברים אמש לראש הממשלה בפגישתם ואף הבהיר לו שיפעל בכל הכלים שלרשותו על מנת לוודא שממשלה שכזו לא תקום בכל מקרה ובכל צד של המפה הפוליטית.

"מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו. יש מתווה טוב שמאפשר הקמת ממשלת ימין כבר היום. כל השחקנים מכירים את פרטי המתווה אך הוא דורש ויתורים של כל השחקנים", אומרים בציונות הדתית.

"אדוני ראש הממשלה, גדעון, נפתלי, המשחקים הללו מסוכנים לעתידה של מדינת ישראל. אנו מציעים לחדול ממשחקי האגו ולהקים ממשלת ימין באופן מיידי", פנו במפלגה לבנט.

ההבהרה הגיעה אחרי מכתב של ראש ישיבת הר המור ומי שנחשב לאחד מרבניו של סמוטריץ', הרב צבי טאו. המכתב התפרסם אמש 48 שעות לפני תום המנדט של רה"מ נתניהו להקמת הממשלה. במכתב הדרמטי קורא הרב לפעול להקמתה של ממשלת ימין, של 59 מנדטים, ברשות רה"מ בנימין נתניהו אף במחיר התבססות על הימנעות מפלגת רע"מ.

מיד עם פרסום המכתב הגיבו בעוצמה יהודית החברה במפלגת הציונות הדתית לשאלת עיתונאים בנושא ואמרו: "אין שום שינוי בעמדת עוצמה יהודית. לא נאפשר הישענות על תומכי טרור ולא ניתן כוח למנסור עבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר