תמיד חרדים אשמים?

קריקטורה נגד חרדים ב'הארץ': "שקר והסתה של ממש"

בעיתון 'הארץ' פורסמה קריקטורה, בה נראים גפני, דרעי וליצמן כשהם מגיבים לעלייה בתחלואה ב'לארגן איזה טיש'. ח"כים ועיתונאים שונים גינו את הקריקטורה. ליצמן: "אנטישמיות 2021" (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הקריקטורה (צילום: עמוס בידרמן, הארץ)

בעיתון 'הארץ' הבוקר פורסמה קריקטורה מתריסה כנגד הציבור החרדי. בקריקטורה נראו חברי הכנסת גפני, ליצמן ודרעי מגיבים לתחלואה ההולכת וגוברת בימים האחרונים בכך שצריך 'לארגן איזה טיש'. הקריקטורה עוררה סערה וזכתה לגינויים מח"כים חרדים ועיתונאים שונים.

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני אמר כי זוהי קריקטורה שמזכירה את האנטישמיות של ימי הבינים והנדסת תודעה על החרדים שלשמחתנו לא קיימים בהתפרצות".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב ואמר: "שם מקור הרוע. לא משנה שבבנימינה ומודיעין אין חרדים וטישים. זו תעמולה שהייתה לפני 80 שנה בגרמניה ובמקומות אחרים נגד היהודים"

חבר הכנסת יעקב ליצמן אמר כי "הקריקטורה המבישה הבוקר ב׳הארץ׳ מבטאת את 'רוח המפקד' - אותה ממשלה רפורמית, של ליברמן, לפיד ובנט, שמדירה את החרדים ופוגעת ביהדות ומסורת ישראל". עוד אמר כי "זוהי האוירה שמכשירה את השיסוי וההסתה כלפי יהודים חרדים. אנטישמיות 2021".

חה"כ אורי מקלב אמר כי "לצערינו רואים שוב ושוב כי אותם אנשים בעלי דחף שנאה לאחר לא בוחלים בשום אמצעים בכדי להסית כנגד הציבור החרדי. למרות שכלם יודעים כי מדובר בשקרים והסתה של ממש, הפלטפורמה שנותנת במה להסתה זו אינה פחות אשמה, - המאייר עושה רצון בעליו".

העיתונאי יהודה שלזינגר הגיב ואמר: "התפרצות קורונה בבנימינה. התפרצות קורונה במודיעין. התפרצות קורונה בכפר סבא. הקריקטורה ב'הארץ': חרדים. מסיתים עלובים".

(מתוך טוויטר)

איש התקשורת יוסי אליטוב הגיב גם הוא ואמר "צא ולמד כמה גדולה אהבת ישראל של בידרמן. גם כשהחרדים באופוזיציה וההתפרצות של הנגיף היא בבנימינה ובמודיעין, הוא לא שוכח לרגע מהיהודים עם האף הגדול והמגבעות השחורות. מפעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר