אחרי שאלה קשה

כשהיועץ של ראש הממשלה בנט בלם את הריאיון

"האם אתה מוכן להתחייב ששנת הלימודים תפתח ב-1 לחודש ספטמבר?" שאלה עיתונאית חדשות 13 את ראש הממשלה; היועץ התערב ועצר את הריאיון. ואיך בנט הגיב? - צפו (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ 13)

רגע מביך בראיון של ראש הממשלה נפתלי בנט אתמול (שלישי) לעיתונאית נריה קראוס במהדורה המרכזית של חדשות 13. כשקראוס התעקשה לשאול אם בנט מוכן להתחייב ששנת הלימודים תפתח ב-1 בספטמבר, התערב יועץ התקשורת של ראש הממשלה ובלם את הריאיון. בנט, בתגובה, חייך ושיתף איתו פעולה וכך התחמק ממתן תשובה לשאלה הקשה לו.

במהלך הריאיון התייחס בנט לתחלואת הקורונה המזנקת ולעובדה שהממשלה לא נקטה בצעדים דרמטיים למיגורה, מלבד ההסתמכות על מנת החיסון השלישי שייטלו האזרחים. "אנחנו במעכה גם למען הבריאות וגם למען הכלכלה", הסביר בנט, "ולסגור אנשים ולהשאיר אותם לבד בבית זו לא תכנית עבודה. זה הורס את הכלכלה והורג את העתיד שלנו, וגם הורג חיי אדם כי כשמבזבזים את כל הכסף אין כסף לממן דברים חיוביים".

בשלב הזה עברה קראוס לדבר על נושא החינוך ושאלה את ראש הממשלה אם יוכל להתחייב ששנת הלימודים תפתח בתאריך 1 בספטמבר בכיתות, וכן אם יתעקש שהתלמידים יוכלו להתחסן בשעות הלימוד.

"התכנית שלנו בחינוך פשוטה", השיב בנט. "בכיתות העל יסודי הילדים צריכים ללכת להתחסן ולא לחכות לפתיחת שנת הלימודים. והמלצה להורים, כדי שהלימודים ימשכו גם בערים אדומות באופן פיזי צריך 70 אחוז מחוסנים. בכיתות היסודי אנחנו הולכים על מסה של בדיקות כדי לאפשר את הלימודים ונקבל החלטות בשבוע הקרוב".

בנט התחמק מבקשת ההתחייבות על תאריך פתיחת הלימודים, וקראוס אמרה לו: "אז כרגע אין התחייבות לפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר?" בשלב הזה יועץ התקשורת של ראש הממשלה התערב.

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר