מנסה לבצר את מעמדו

דיווחים: נתניהו פועל להקדמת הפריימריז

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פועל להקדים את הפריימריז בליכוד ולהצמידם לבחירות לוועידת הליכוד שיערכו בחודש מאי הקרוב במפלגה, בכירים במפלגה מתנגדים לצעד (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, פועל על מנת להקדים את הפריימריז הפנימיים בליכוד ולהצמידם לבחירות לוועידת הליכוד שיערכו בקרוב במפלגה, כך על פי הפרסום ב'וואלה'.

על פי תקנון המפלגה, בחירות לראשות נערכות אחרי פיזור הכנסת או חצי שנה לפני פיזורה הרשמי. למרות שהבחירות לוועידת הליכוד יערכו במאי, זמן שככל הנראה לא עומד באף אחד מהתנאים, נתניהו פועל להקדמת הבחירות לראשות והצמדתן לבחירות לוועידה, זאת בתואנה של מניעת מראית עין של בזבוז כספים וחיסכון בעלויות שיעשה באמצעות הצמדת שתי ההצבעות.

יו"ר הליכוד ח"כ חיים כץ אמנם מתנגד להקדמת הבחירות ואף הצהיר על כך פומבית, כשגם יו"ר מזכירות הליכוד, ישראל כץ מתנגד, אך אם נתניהו יתעקש הם צפויים להסכים, זאת בתנאי שהבחירות לא יגררו עלויות נוספות.

כזכור, לעת עתה רק חבר הכנסת יולי אדלשטיין הצהיר כי יתמודד מול נתניהו, בעוד בכירים אחרים, ביניהם ניר ברקת ישראל כץ ועוד, הודיעו כי יתמודדו על הראשות רק לאחר פרישתו מהפוליטיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר