מריח בחירות?

איווט ליברמן נגד בני גנץ: "אבו מאזן - מחבל; להפסיק לעלות לרגל"

שר האוצר אביגדור ליברמן נראה כמי שמתכונן לבחירות; אחרי שאימץ דעה נגד חוק הלאום, לכאורה להחניף לדרוזים, היום, הוא יוצא בתקיפות נגד שר הביטחון גנץ, שנפגש עם אבו מאזן (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן היום בישיבת סיעה (צילום: ערוץ כנסת)

שר האוצר ליברמן, דיבר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת, אך במקום לפתוח כדרכו בהישגיו בשבוע האחרון, הוא החליט לתקוף בחריפות את חברי ממשלתו.

ליברמן פתח ודיבר נגד אבו מאזן ואמר: "אבו מאזן מנצל כל תקלה על מנת להסית נגד מדינת ישראל. לכן אני קורא לכל בכירי הממשלה: להחרים פגישות איתו. אסור להפוך אותו ללגיטימי, וחייבים להפסיק את העלייה לרגל אליו".

ליברמן הוסיף: "אבו מאזן, הוא מחבל כמו כל שאר המחבלים. הוא עוסק בטרור מדיני שלפעמים פוגע יותר מהקונבנציונלי".

ליברמן על חוק ממדים ללימודים, שכנראה לא יעלה היום להצבעה בגלל התנגדות האופוזיציה: "מרגיז הצביעות של הליכוד והאופוזיציה בחוק 'ממדים ללימודים'. אנשים שלא עשו כלום בשביל חיילי צה"ל. הם טרמפיסטים, טפילים קלאסיים".

ליברמן על דברי שקד היום - שהתנגדה לביטול חוק הלאום: "חשובה עמדתנו המוסרית. ראיתי את הדיסוננס שמדברים על גיבור ישראל, אבל אין שוויון בתחושה לעדה הדרוזית. גם אם טועים - מותר לתקן".

בשאלות שנשאל אחרי ההצהרה, נשאל ליברמן על ידי העיתונאים, האם כל הדברים שאמר - זה בגלל שהוא מריח בחירות - והשיב: "לא מריח בחירות, מעריך שנעביר תקציב, למי שיש בעיה עם הריח - שיילך לרופא אף אוזן גרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר