יתאחד עם שקד?

נציג 'הבית היהודי' לכנסת: ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, נבחר הערב לעמוד בראש רשימת 'הבית היהודי': "אני מודה לקב"ה שקיבלתי את הזכות" • הערכה: המפלגה תתאחד עם איילת שקד (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוסי ברודני, הערב (צילום: יעל צור)

מרכז מפלגת 'הבית היהודי' אישר הערב (שני) כי ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, יעמוד בראש רשימת הבית היהודי לכנסת ה-25. במערכת הפוליטית מעריכים כי המפלגה לא תרוץ עד הסוף אלא תתאחד עם 'ימינה' בראשות איילת שקד.

מיד לאחר החלטת מרכז המפלגה, אמר ברודני: "מערכת הבחירות הנוכחית היא גורלית לדרכה של תנועה שמייצגת מאות אלפים בישראל, זה להיות או לחדול. אנחנו אנשי עשייה - אין עשייה בלי כוח פוליטי ואנו מאמינים שהציבור הדתי לאומי במאות אלפיו יתן לנו את הכח הזה על מנת להגשים את הבסיס הערכי המשותף תורת ישראל , ארץ ישראל, עם ישראל".

חגית משה, יו"ר מפלגת הבית היהודי, אמרה: "מהיום לכולנו יש בית לחזור אליו, הבית היהודי מיסודה של המפד"ל חוזרת לקדמת הבמה ואין ראוי ומוערך להצעיד אותה מיוסי ברודני שיעמוד בראש הרשימה שלנו לכנסת, בקרוב מאוד נעמיד מאחורי יוסי רשימה ערכית, ציונית וישראלית שתחזיר את רוח המפד"ל ההיסטורית אל לב ההנהגה הישראלית"

לדברי ברודני: " בשנים האחרונות נעלמנו מהמפה הפוליטית. נוצר ואקום, ורבים מהציבור דתי-לאומי מרגישים שאין להם ייצוג אמיתי בכנסת. היום יש ציבור גדול שמחפש בית. ציבור שצריך שנציגיו בכנסת באמת יהיו שם בשבילו וישקפו את ערכיו.

"בית שייתן מקום אמיתי למגוון דעות. אין אצלנו מקום לקיצוניות. הבית שלנו מאחד בתוכו פסיפס של צבעים שביחד. אנחנו הרוב התורם של המדינה וזאת הקריאה האחרונה באמת להחזיר את הבית היהודי ללב העשייה הציבורית והפוליטית, לצומת מקבלי ההחלטות-לכנסת ישראל ובעזרת ה' גם לממשלת ישראל. לא יכול להיות שנוביל בתורה, נוביל בהתיישבות, נוביל בחינוך ובערכים, בשירות בצה״ל ובקהילתיות, בהתנדבות, ורק בפוליטיקה הארצית לא נהיה קיימים ולא יהיה לנו ייצוג בכנסת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר