שקד נמחקת

סקר 'מאגר מוחות': גוש נתניהו משיג את ה-61

מסקר חדש של 'מאגר מוחות' עולה כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו משיג 61 מנדטים • איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה • הסיעות החרדיות שומרות על כוחן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)

סקר חדש שנערך במכון 'מאגר מוחות' בראשות פרופסור פרופסור יצחק כ"ץ עבור 'רדיו ירושלים' מנבא כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו ישיג את הרוב של 61 להקמת ממשלה. 'הרוח הציונית' בראשות איילת שקד ויועז הנדל, לא עוברת את אחוז החסימה.

מהסקר עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-34 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתחזקת עם 22 מנדטים.

'כחול לבן - התקווה החדשה', בראשות בני גנץ וגדעון סער, זוכה ל-12 מנדטים. על פי הסקר, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 11 מנדטים.

בגזרת המפלגות החרדיות: ש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים ו'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7 מנדטים.

'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה זוכה ל-6 מנדטים, כך גם 'העבודה' בראשות מירב מיכאלי עם 6 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל- 5 מנדטים. רע"מ בראשות מנסור עבאס ומר"צ בראשות ניצן הורוביץ על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

עוד נבדק בסקר מיהו חבר הכנסת, מלבד בנימין נתניהו שמביא הכי הרבה קולות חדשים לליכוד? ניר ברקת - 25%, אבי דיכטר - 7%, יולי אדלשטיין - 6%, יואב גלנט - 6%, יריב לוין - 6%, ישראל כ״ץ - 2% ואלי כהן - 2%. עוד עולה מהסקר כי דוד ביטן ושלמה קרעי מרחיקים קולות מהליכוד.

באשר לשאלה מי מחברי הכנסת של הליכוד הוא המתאים ביותר לטפל בענייני יוקר המחייה? גם בשאלה הזו ניר ברקת נבחר במקום הראשון בפער גדול על 43%. אחריו ישראל כץ - 20%, יולי אדלשטיין - 8%, יריב לוין - 4%, יואב גלנט - 4%, אבי דיכטר - 4%, מועמד אחר - 16%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר