לפיד יגנה?

ליברמן נגד ביבי: "כמו גבלס וסטאלין", הליכוד: "ביזוי השואה"

לפני כניסתו לישיבת הממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן המשיך בהשתלחותו ביו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר כי הוא מתנהג "כמו גבלס וסטאלין" • בליכוד גינו וטענו לביזוי השואה, זאת לצד גינויים של סמוטריץ' וגנץ (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סלם, פול)

שוב ליברמן משתלח בנתניהו: שר האוצר אמר מוקדם יותר היום (ראשון) לפני כניסתו לישיבת הממשלה השבועית כי פרשת יוסי כמיסה קשורה לנתניהו וכי מדובר ב"עלילת דם."

"זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו, בן אדם נזכר 'במרכאות' באירועים שקרו לפני 20 שנה, ומפרסם אותם חודשיים לפני בחירות." הוסיף ליברמן.

עוד טען: "זה מאוד מאפיין את שיטות נתניהו - שיטות בדיוק כמו של גבלס וסטלין. זה להטיל אשמות הכי חריפות, הכי אבסורדיות - לחזור על זה מיליון פעמים עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד".

בליכוד הגיבו לדברים וכתבו "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

יו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ גינה גם הוא את דברי ליברמן וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מוקיע את דבריו ואת ההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות."

"גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות" הוסיף שר הביטחון גנץ.

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ גפני אמר כי "מי שמנסה להפיץ חזיר ברחבי ישראל ומנבל את פיו כנגד ציבורים שונים בחברה הישראלית, לא פלא שהשואה ומרכיביה השונים לא נחשבים בעיניו לאסון שלא משווים אותו לנושאים אחרים. הגיע הזמן שיעזוב אותנו לנפשינו ולא יהיה חלק מהחיים הציבוריים של מדינת ישראל."

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' כתב: "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר