יסכים להצעה?

סמוטריץ' ובן גביר קוראים למעוז להצטרף; נעם מציגה מועמדים

בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר: "אבי מעוז הוא שותף ראוי ואהוב. אנחנו קוראים לו לקבל את הצעתנו ולהיכנס למקום ה-11 ברשימה" • במקביל, נחשף המועמד השני לרשימת הכנסת מטעם מפלגת נעם (פוליטי)

(צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ נועד אמש עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, והשניים סיכמו שהרשימה המאוחדת "הציונות הדתית ועוצמה יהודית" תוגש ביום רביעי הקרוב ולא במועד הסופי להגשת הרשימות.

לדבריהם: "לציבור לא מגיע שנגיש את הרשימה בדקה התשעים. יותר מידי פעמים אנשים החסירו נשימות והלכו לישון עם רשימה אחת והתעוררו עם רשימה אחרת וזה לא מגיע לציבור. הפעם נגיש את הרשימה ביום הראשון המאפשר את הגשתה, זו תהיה רשימה חזקה, מצויינת ומגוונת באנשי עשייה שייצגו את עם ישראל בכנסת נאמנה"

בדבריהם התייחסו השניים גם למפלגת נעם ואמרו: "אבי מעוז הוא שותף ראוי ואהוב. אנחנו קוראים לו לקבל את הצעתנו ולהיכנס למקום ה-11 ברשימה שהיום לפי כל הסקרים מקבלת 12 ו 13 מנדטים, אנחנו לא מוותרים על אף קול, וקוראים לאנשי נעם היקרים לפעול מתוך אחריות לגוש, הפעם חייבים לנצח".

במקביל, מפלגת נעם נערכת לריצה עצמאית ומציגה את הרב ישראל אביטן, רב קהילה בגבעת אולגה הוא המועמד השני לכנסת מטעם מפלגת נעם. "יעמוד בראש המטה המסורתי של נעם".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "ברוכים הבאים לרב ישראל אביטן, המועמד שלנו בבחירות הקרובות לכנסת. הרב ישראל הוא רב קהילה, ורב בישיבת אולגה, בקיא ומעורב בציבור המסורתי בגבעת באולגה והסביבה ובעז"ה יחד נביא להצלחת נעם בבחירות הקרובות לכנסת".

הרב ישראל אביטן: "תודה רבה לאבי היקר על האמון שאתה נותן בי. אני מגיע למקום הזה מתוך תחושת שליחות גדולה, ומתוך אחריות גדולה, מתוך הרגשה שאנחנו נמצאים במצב חירום, פיקוח נפש ממש ונקראתי לדגל. אני מרגיש את הצורך ואת הלבבות הגדולים, הרבה לבבות בעם ישראל שמחכים לשמוע אותנו, הרבה אנשים שרוצים וצמאים למסרים ולקול הגדול והפשוט של נעם, שכל יהודי מחובר אליו. בעז"ה נגיע יחד עם אבי ויחד עם המפלגה לכל הלבבות הגדולים הללו ונצעיד את המפלגה קדימה. שהקב"ה יצליח את דרכנו בעז"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר