אחרי ה'אמבוש'

הדר מוכתר: "לא מאמינה בתקשורת, אני מפסיקה להתראיין"

יממה אחרי שהתגלה כי ברשותה דירה על שמה, על אף הצהרותיה, הודיעה מוכתר כי החליטה לא להתראיין יותר. "אני רק חוטפת אש" (אנשים, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מוכתר, בשבוע שעבר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הדר מוכתר, מנהיגת מפלגת 'צעירים בוערים', שעוררה רעש אתמול לאחר שנחשף כי ברשותה - על אף הצהרותיה בנושא - דירה בחיפה, הודיעה היום (שני) כי מפסיקה להתראיין בתקשורת הממוסדת.

"אני מפסיקה להתראיין, לא מאמינה בתקשורת הממוסדת", כתבה בציוץ שפרסמה ברשת החברתית 'טוויטר'. "באתי לעשות שינוי, וכל היום אני רק חוטפת אש. אני באמת שואלת, הממסד עד כדי כך רקוב שאי אפשר לשנות?"

אתמול ניסתה מוכתר להרגיע את סערת הדירה. "היא רשומה על שמי, אבל זו דירה של ההורים שלי. אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו". אמרה מוכתר בריאיון ל'חדשות 13'.

עוד אמרה: "הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה הזאת היא שההורים שלי ימותו", וכי היא לא תקח את הדירה "שהולכת לממן את ההורים שלי כשהם יהיו זקנים בשביל לגור בה. האלפיים ומשהו שקל שהם יקבלו מהשכירות, זה מה שייתן להם קצבה נורמלית בפנסיה. אני לא מתכוונת להשתמש בדירה".

"כל בן אדם שרץ לכנסת, באות המפלגות הגדולות ומטרטרות אותו שלא ייכנס למגרש שלהם", הוסיפה מוכתר. "אז ברור שמטרגטים אותי וברור שיש קמפיין של מיליונים נגדי, כי הם לא רוצים שינוי. הם רוצים שאתה תישאר באותו מקום שאתה נשאר בו כרגע ועשרים שנה תצביע לאותם אנשים".

בסוף השבוע זעמה כי "עשו לה אמבוש", לדבריה, בתכנית 'אופירה וברקו' ביום שישי, שם הוזמן מי שהציג עצמו כפעיל לשעבר במפלגה ותקף אותה. אתמול פרסמה מוכתר כי בכוונתה להגיש נגדו תביעת דיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר