סערת ההקלטות

"חתרן בלתי נלאה"; חבר הכנסת הבכיר בליכוד נגד סמוטריץ'

הבוקר שאחרי פרסום הקלטות סמוטריץ נגד נתניהו והמערכת הפוליטית סוערת: "הפירוש לדברים בעברית ספרותית זה חתרן בלתי נלאה" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סמוטריץ' (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ההקלטות שפורסמו אמש בתאגיד השידור הציבורי ובהן נשמע יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מדבר נגד נתניהו, שותפו לקואליציה עתידית, מעוררת סערה גם הבוקר (שני) במערכת הפוליטית.

שני הצדדים מיהרו לומר אתמול שפרסום ההקלטות נועד לפגוע במחנה הימין וכי לא יתנו לזה לפגוע בהם, אולם ח"כ אבי דיכטר, לשעבר השר לביטחון פנים מטעם 'הליכוד', כינה היום את סמוטריץ' ברשת ב' בעקבות פרסום ההקלטות "חתרן בלתי נלאה". לדבריו של דיכטר, "הפירוש לדברים שאמר סמוטריץ' בעברית ספרותית זה חתרן בלתי נלאה".

ח"כ ‎שמחה רוטמן מהציונות הדתית אמר הבוקר ב-103fm על הקלטות סמוטריץ': "לפעמים בשיחה פרטית מדברים באמת, ולפעמים מדברים בצורה קצת יותר מוגזמת. נתניהו בוודאי איננו שקרן, ובוודאי איננו בן שקרן".

השרה ‎יפעת שאשא ביטון מ"המחנה הממלכתי" התייחסת ‎בגל"צ להקלטות של סמוטריץ' נגד נתניהו וטענה: "הוא אמר את מה שכולנו יודעים הרבה זמן - לנתניהו קשה להגיד את האמת. זה לא מפתיע, והיה גם בהתנהלות מולי".

ח"כ ‎ניר ברקת מהליכוד אצל ‎אפי טריגר בגל"צ: "אפשר לדבר בסגנון אחר, אני תמיד מעיר לחבריי על סגנון דיבור, אבל זה לא משנה כי אנחנו ביחד. שום דבר לא יסכסך בינינו בתוך הגוש - אנחנו לא מתעסקים בירי בנגמ"ש".

גם ח"כ ‎אופיר אקוניס (הליכוד) אמר ב-103fm על ההקלטות: "מה שאמר סמוטריץ' - לא נכון. לא הייתה כוונה, אין כוונה ולא תהיה כוונה. הדבר הזה הוא פשוט שקר אחד גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר