בחירות 2022

הרב חיים דרוקמן רומז נגד איילת שקד: "להצביע רק למפלגה שעוברת את אחוז החסימה"

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, יוצא במכתב מיוחד לקראת הבחירות בו הוא רומז נגד הצבעה למפלגת 'הבית היהודי' בראש עומדת איילת שקד (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
קד והרב דרוקמן, ארכיון (צילום: Avi Dishi/Flash90)

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, יוצא במכתב מיוחד לקראת הבחירות בו הוא רומז נגד הצבעה למפלגת 'הבית היהודי' בראש עומדת איילת שקד.

במכתבו, שיפורסם בקרב הציבור הדתי בסוף השבוע, כותב הרב דרוקמן כי "הבחירות הקרובות גורליות מאוד למדינת ישראל".

"מוכרחים להצביע ולעשות זאת אך ורק למפלגות שעוברות בוודאות מוחלטת את אחוז החסימה", כותב הרב, ובכך רומז נגד הצבעה לשקד, שלפי כל הסקרים נמצא הרחק מתחת לאחוז החסימה.

במכתבו, קורא הרב דרוקמן להצביע לציונות הדתית "שתחזק בעזרת השם את זהותה היהודית של המדינה, את בטחונה ואת ההתיישבות בארץ".

כפי שדווח מוקדם יותר במפלגת 'הבית היהודי' נערך דיון חירום. על הפרק - שאלת הפרישה לאור הסקרים הבלתי מחמיאים שלא מעבירים את המפלגה מעבר לאחוז החסימה.

יו"ר הבית היהודי חגית משה לחצה על שקד לפרוש ואמרה כי "אנחנו מפלגת ימין ויש לנו אחריות. אם יהיה לנו חצי אחוז שיחסר לגוש, לא יסלחו לנו. צריכים לשקול טוב טוב ולפרוש". בבית היהודי הכחישו את הדברים.

לפי הדיווח של עמית סגל, הדברים נאמרו בישיבה בגבעת שמואל אך גם בימים האחרונים. שקד עומדת בראש הרשימה אך בראש המפלגה עצמה עומדת חגית משה, וגם מנכ"ל המפלגה שותף לעמדתה.

שקד הודיעה כי הערב בשעה שמונה תכנס מסיבת עיתונאים.

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל ומס' 2 בבית היהודי הגיב היום לדיווחים: "אנחנו הדרך היחידה להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. קורא לכולם להמשיך ולתת כתף תחת האלונקה ולהילחם על כל קול. אסור שמפלגת הבית היהודי ההיסטורית תיעלם מהמפה הפוליטית. רשימת הבית היהודי תרוץ עד הסוף. אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר