5 ימים להכרעה

גוש הימין מגיע ל-61? • סקרים אחרונים לקראת הבחירות

לפי סקר של 'דיירקט פולס' שפורסם בערוץ 14 גוש נתניהו נותר יציב עם 61 מנדטים • בסקר של מכון 'קאנטר' הוא עולה ונוגע במספר הנכסף (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פתקי הצבעה. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חמישה ימים לבחירות לכנסת: הערב (חמישי) התפרסמו סקרים אחרונים בכמה מכלי התקשורת. בסקר של מכון הסקרים דיירקט פולס בשיתוף חדשות 14 מקבל גוש הימין בראשות נתניהו 62 מנדטים. ואילו בסקר של דודי חסיד ומכון קנטאר שפורסם בתאגיד השידור הציבורי מקבל גוש הימין 60 מנדטים בלבד.

ולפירוט המלא. לפי הסקר של 'דיירקט פולס' עבור חדשות 14 הליכוד מקבלת 34 מנדטים והיא המפלגה הגדולה ללא שינוי מהסקר הקודם. אחריה מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד עם 23 מנדטים כמו בסקר הקודם.

המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ עולה במנדט מהסקר הקודם של הערוץ ומקבלת 13 מנדטים, הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מקבלת 12 מנדטים. שס נשארת יציבה עם 9 מנדטים.

יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים על פי הסקר, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים. מרצ, העבודה, חד"ש תע"ל ורע"מ מקבלות כל אחת 4 מנדטים.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן בל"ד עם 2.1%, הבית היהודי של שקד עם 1.9%, חופש כלכלי של אביר קארה עם 0.6%, צעירים בוערים של הדר מוכתר עם 0.5%, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עם 0.5% וישראל חופשית של אלי אבידר שמקבלת 0.1% בלבד.

בסקר של סוקר כאן חדשות דודי חסיד ומכון קנטאר ופורסם היום בתכנית 'חדשות הערב' בתאגיד מקבלת הליכוד 31 מנדטים. יש עתיד 24 - שתי המפלגות כמו בסקר האחרון. 'הציונות הדתית' עולה ל-14 מנדטים. גנץ נחלש ומפלגתו המחנה הממלכתי מקבלת 11 מנדטים בלבד.

מפלגת ש"ס מקבלת בסקר הזה 8 מנדטים. יהדות התורה עם 7 מנדטים. ליברמן 6 מנדטים. כך גם העבודה. מרצ אחריה עם 5 מנדטים. שתי המפלגות הערביות עם 4 מנדטים גל אחת.

מתחת לאחוז החסימה - בל"ד עם 2.2%, הבית היהודי של שקד עם 2%, המפלגה הכלכלית של זליכה עם 1.4% וצעירים בוערים של הדר מוכתר עם 1.3%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר