האבטחה תוגברה

ביבי נתניהו בנאום קאמבק זהיר: "אנחנו על סף ניצחון גדול"

לקול קולות הקהל השואג "אין ממשלת שמאל, משילות", נשא הערב נתניהו, שמסתמן כראש הממשלה הבא של ישראל, נאום ניצחון זהיר (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה ומי שמסתמן לפי תוצאות המדגמים המעודכנים כראש הממשלה הבא של ישראל, בפעם השישית, נשא הלילה (רביעי) נאום ניצחון זהיר בבנייני האומה בכניסה לירושלים.

הוא קרא לקהל להמתין לתוצאות האמת. "אני קצת מנוסה ואני אומר לכם אנחנו צריכים לחכות לתוצאות האמת. אבל דבר אחד ברור דרך הליכוד הוכיחה את עצמה", אמר נתניהו בין היתר. "אנחנו על סף ניצחון גדול מאוד ואין להמעיט בגודל השינוי שהתרחש בעם בישראל בשנה וחצי האחרונות".

הוא התקבל בידי הקהל באולם בתשואות רמות. הקהל שאג לאורך הנאום קריאות כמו "משילות, משילות", ו"אין ממשלת שמאל" וכדומה. כשהקהל שר "ביבי מלך ישראל" הגיב נתניהו: "אני לא מלך, אני צריך להיבחר ואבחר בזכותכם״.

בין היתר במהלך הנאום אמר לקהל כשהתייחס ליום המתיש שעבר. "עדיין לא איבדתי את הקול, אבל יש לי את הקול שלכם".

נאומו המלא של נתניהו, הערב (צילום: באדיבות 'חדשות הערב' תאגיד השידור הציבורי כאן 11)

את דרכו לבנייני האומה עשה נתניהו בשיירת רכבים מאובטחת. במהלך הלילה תוגברה האבטחה סביבו, לאור תוצאות המדגמים.

במהלך נאומו לא הזכיר נתניהו את מערכת המשפט. הוא כן אמר: "אקים ממשלה לאומית. המדינה של כולם אדאג לכולם כפי שעשיתי כל חיי".

לדבריו, "לא ניכנס להרפתקאות, נהיה תקיפים אבל נחתור לשלום עם שכנינו. נקדם מדיניות שקולה, אחראית ומאוזנת ונרחיב עוד יותר את מעגל השלום". הוא גם ציין כי "נפעל לאיחוי הקרעים בעם ולהפחתת גובה הלהבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר