אחרי 48,870 קולות

"אוהבת אתכם עד בלי די"; פוסט הסיכום של איילת שקד

שרת הפנים איילת שקד, שהתמודדה במסגרת 'הבית היהודי' בבחירות ונכשלה בענק, מסכמת: "לא בכל הדרכים שרציתי ללכת הלכתי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: atan Sindel/Flash90)

"לא בכל הדרכים שרציתי ללכת הלכתי", כותבת איילת שקד, שרת הפנים ויו"ר 'הבית היהודי' מסכמת הערב (רביעי) בפוסט מיוחד את שנותיה בפוליטיקה לאחר הכישלון הענק בבחירות, כשקיבלה - נכון לשעה זו - 48,870 קולות בלבד.

"עשר שנים עברו מאז נכנסתי לפוליטיקה", כותבת שקד, "בכל יום ויום, במהלך השנים האלה, ביקשתי לשרת את הציבור ששלח אותי לכנסת. בכל לבבי, בכל נפשי, בכל מאודי. כמעט כל יום היה קשה, אך כמעט כל קושי היה מוצדק. עבורי, לא הייתה, וגם לא תהיה, זכות גדולה יותר מאשר לשרת את עם ישראל בכנסת, בממשלה. בכל מקום".

שקד ממשיכה וכותבת: "קיבלתם אותי לפני עשר שנים - נציגה לא מגזרית של המגזר הדתי-לאומי. וכזו השתדלתי להיות. ולצד זה, כמובן - נציגת המחנה הלאומי הכולל. אין גבול להערכה שיש לי אליכם. אתם ציבור מדהים".

שקד מונה את הישגיה: "הייתי הפוליטיקאית הראשונה ממחנה הימין לפרוש את חזונה הברור לתיקון מערכת המשפט. אחרי באו כל השאר. נדמה לי שלא היה שר משפטים לפניי שהשקיע כל כך הרבה אנרגיה פוליטית בשינוי הרכב בית המשפט העליון. בשינוי השפה. בשינוי הפרדיגמה כולה. וברוך ה', קצרנו הצלחות.

"במשרד הפנים הובלתי לאחרונה את הקמת ארבעה עשר היישובים החדשים בנגב הבאתי לתנופת בנייה בכל רחבי הארץ, חיזקתי את השלטון המקומי וצמצמתי רגולציה. עמדתי כחומה בצורה להגן על שער הכניסה למדינת ישראל. גם אל מול לחצים אדירים, גם אל מול נחשולים בינלאומיים, ידענו לעצב מדיניות הגירה אחראית וטובה".

"לצערי", היא מוסיפה, גם בתוך המחנה שלי ספגתי לא פעם חיצים ממי שאצה להם הדרך. ממי שכנראה מאמינים שמהפכות בסדר גודל היסטורי אמורות להתרחש במהירות שבה מקלידים ציוץ ארסי ומתוחכם בטוויטר. ובכן, הן לא. ובכל זאת, אני שמחה ומאוד גאה שהחזון שפרשתי הפך, שבע שנים אחרי כניסתי למשרד המשפטים, לחזון נפרץ בימין כולו".

היא מודה ליוסי ברודני שיצא איתה למסע הזה, לחגית משה, יו"ר מפלגת הבית היהודי, ולכל שאר חברי הרשימה – אמיתי, ניצנה, יום טוב ואורנה. "תודה על האומץ שהיה לכם לצעוד איתי יחד בדרך שידענו מראש שתהיה לא פשוטה. ולפעילים המדהימים של הבית היהודי – אתם לימדתם אותי שלא לפחד מדרך ארוכה.

"ואכן, יש עוד דרך לפנינו. אני מאמינה במאת האחוזים בדרכנו. היא תצליח, והיא תעלה, והיא תפרח. אתם הכוח שלי. רק בזכותכם יצאתי למסע הזה".

לסיום היא כותבת: "בשנות המסע הזה היו מהלכים קשים ומורכבים. כאלה שקרעו אותי. אפשר לסכם אותם בכל מיני צורות, והתייחסתי אליהם בדרכים שונות, אבל נדמה לי שהמילים של יענקל'ה רוטבליט הן הטובות מכולן: 'לא בכל הדרכים שרציתי ללכת הלכתי, בדרכים שהלכתי טעיתי ודאי לא פעם אחת. אך בכל הדרכים מעולם לא אבדה לי דרכנו גם אם לפעמים סערו מסביב הרוחות'.

"אני מודה לכם, ואוהבת אתכם עד בלי די. אמשיך לפעול למענכם. אמשיך לפעול בדרכנו. בכל מקום שבו אהיה. שלכם, איילת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר