רוצה תפקיד בכיר

הקרב בתוך הליכוד החל: זה האיום שמשגר ישראל כ"ץ

בזמן שבמפלגת השלטון פזרו ביממה האחרונה תדרוכים לכלי התקשורת, על כך שלא נשארו תיקים בכירים למפלגת הליכוד. בכיר הליכוד, משגר איום בשיחות סגורות, במידה ולא ייתנו לו תפקיד בכיר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ישראל כ"ץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סיעה בתוך סיעה? חבר הכנסת ישראל כ"ץ, אחד מבכירי מפלגת השלטון - הליכוד, אינו מרוצה מחלוקת התיקים המסתמנת והוא אף משגר איום בשיחות סגורות.

על פי הפרסום הערב (שלישי) ב'כאן חדשות', כ"ץ נשמע אומר בשיחות סגורות, כי במידה והוא לא יקבל תפקיד בכיר, הוא לא יצטרף לממשלת הימין שעתידה לקום בקרוב.

ח"כ ישראל כ"ץ הגיב לידיעה ומסר: "הדברים אינם נכונים, מתכוון לכהן בתפקיד בכיר".

כזכור, מספר ימים לאחר שנודעו תוצאות הבחירות, פורסמו הקלטות על ידי העיתונאי עמית סגל בחדשות 12, בהן נשמע חבר הכנסת ישראל כץ, כשהוא מדבר על תכניותיו לכופף את נתניהו ולדרוש לעצמו תיקים בכירים.

"ביבי נותן תפקידים לשני סוגים של אנשים" נשמע כץ מפרשן את נתניהו. "אלו שהוא רוצה ואלו שהוא חייב. היותר בטוחים הם אלו שהוא חייב. הרבה יותר קל לקבל תפקיד בדרך הזאת", אמר כץ.

עוד נשמע כץ נוקב בשמותיהם של מספר חברי כנסת מהליכוד שלטענתו שותפים לדעותיו ולרצונותיו לכופף את נתניהו ע"מ לדרוש ולקבל תפקידים בכירים. ביו הח"כים המוזכרים ניתן למצוא את דוד אמסלם (דודי), מאי גולן, דוד ביטן, ניסים ואטורי וחנוך מיליבצקי. כל החמישה מיהרו כמובן להכחיש.

לעת עתה, די ברור הוא כי שר האוצר הבא יהיה יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'. כאשר סמוטריץ' דורש לתאם מולו את כל הדרישות התקציביות במסגרת המשא ומתן.

עוד מסתמן, כי תפקיד סגן ראש הממשלה, יחד עם תיק הפנים עם סמכויות מורחבות ילך לאריה דרעי. ייתכן ודרעי יקבל גם את תיק התחבורה, ולמפלגתו את תיקי הדתות, הנגב והגליל ולחילופין את הרווחה או הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר