בעקבות ציוצים

בנט מאיים בתביעה, פעיל הימין הגיב: "התקפלות לא תהיה"

פעיל הימין קיבל מכתב התראה לפני תביעה מראש הממשלה לשעבר בנט בגלל ציוצים נגדו בטוויטר. יגאל מלכה הגיב שימשיך לבית משפט (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בנט. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, שיגר בסוף השבוע מכתב התראה לפני תביעה לפעיל הימין יגאל מלכה, בעקבות ציוצים של האחרון ברשת החברתית 'טוויטר', שאותם כינה "שקריים", ודרש פיצוי כספי בסף עשרת אלפים שקלים וכן התנצלות ברורה ומחיקת הפרסומים. בתגובה פעיל הימין הודיע כי לא "יכנע" כלשונו לדרישה אלא ימשיך לבית המשפט.

בציוצים של מלכה, שעליהם תובע בנט, נכתב בין היתר כי בנט "אוכל אוכל מהצלחת" של ילדים רעבים על מנת לממן "שיפוץ של הבית הפרטי" שלו. בציוץ אחר נכתב שבנט "נוכל" שיגיע למשפט על "שוד הקופה הציבורית".

בנט טען כי מדובר בשקרים המהווים לשון הרע. לדברי עורך דינו של בנט הפרסום נעשה "בכוונת מכוון על מנת לפגוע בבנט, לבזות אותו ולייחס לו מעשים פליליים".

מלכה נדרש במכתב ההתראה למחוק את כל הפרסומים העוסקים בשיפוץ הבית של בנט ודומיהן וכן לפרסם בתוך 48 שעות התנצלות שנוסחה בידי עורך הדין, ולנעוץ את ציוץ ההתנצלות בראש עמוד הטוויטר שלו למשך 28 ימים לפחות. זאת מלבד פיצוי כספי לבנט על סך עשרת אלפים שקלים.

מלכה כאמור הודיע כי לא יעתר לדרישות. בציוץ בטוויטר כתב: "כמו שהבנתם, הנוכל הבזוי שלח לי התראה לפני תביעה. מדובר כמובן בתביעת השתקה שאם אכנע לה, הוא יעבור לבא בתור ולזה שאחריו והכל כדי להוציא מכולנו התנצלויות שיוכיחו שאנו חלק ממה שהוא מכנה מכנת רעל".

מלכה המשיך: "ובכן, חברים, טעה בכתובת! התקפלות לא תהיה פה. בואו פיד, הולכים לבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר