נועדו עם נתניהו

ראש המל"ל: איל חולתא השלים את החפיפה עם צחי הנגבי

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא סיים השבוע את תפקידו והשלים את תהליך החפיפה עם מחליפו צחי הנגבי; השניים נועדו עם נתניהו (חדשות)

הנגבי וחולתא (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא סיים השבוע את תפקידו והשלים את תהליך החפיפה עם מחליפו צחי הנגבי, שכלל העמקה בכלל הסוגיות הביטחוניות והמדיניות.

כחלק מהליך החפיפה, קיימו השניים פגישה משותפת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרתה דנו במספר סוגיות רגישות. נתניהו הודה לר' המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא על תרומתו רבת השנים לביטחון המדינה ומילוי תפקידו כראש המל"ל.

ד"ר חולתא התחיל את כהונתו במל"ל באוגוסט 2021, במהלכה טיפל בשורה של נושאים רגישים בענייני הביטחון הלאומי בניהם, קידום היחסים האסטרטגיים עם הממשל האמריקני, גיבוש וקידום המדיניות ביחס לגרעין האיראני, מיצוי וטיפוח הסכמי הנורמליזציה עם מדינות האזור וקידום הטיפול בענייני ביטחון הפנים ומוכנות למשבר האקלים.

ד"ר חולתא נכנס לתפקידו כיועץ לביטחון לאומי ור' המל"ל לאחר 23 שנות שירות במוסד במגוון תפקידים בכירים, מתוכם עשר שנים בפורום הפיקוד הבכיר.

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא איחל הצלחה רבה לצחי הנגבי, שקיבל את המינוי לתפקיד, והודה לאנשי המל"ל על עבודה מסורה ומקצועית ובטוח כי ימשיכו להיות מטה מקצועי התומך בפעילות הביטחונית והמדינית של ראש הממשלה, הקבינט ור' המל"ל הנכנס מר הנגבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר