נתניהו הגיע לדרעי | צפו

ראשי הקואליציה: "קיבלנו בזעזוע" את פסילתו של דרעי

ראשי הקואליציה הגיבו וגינו את ההחלטה של בית המשפט העליון - על פסילת השר אריה דרעי | וגם: שר המשפטים לוין המוביל רפורמה הגיב | שעה לאחר פסילת בג"ץ - נתניהו התייצב בביתו של דרעי • צפו (משפט, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו מגיע הערב לדרעי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעה קלה אחרי פרסום ההחלטה על פסילתו של יו"ר ש"ס מלכהן כשר הפנים והבריאות, ראשי מפלגות הקואליציה מגיבים.

בתגובה משותפת שפרסמו נכתב כי: "קיבלנו בזעזוע, בכאב ובצער גדול את פסק הדין בעניינו של המשנה לראש הממשלה, השר אריה דרעי. יכולותיו יוצאות הדופן ונסיונו העצום דרושים למדינת ישראל בימים מורכבים אלה יותר מתמיד".

17:27: נתניהו מגיע לביתו של דרעי

"מעבר לעוול האישי הקשה שנגרם לשר דרעי עצמו, פסק הדין מהווה עוול עצום ללמעלה משני מיליון אזרחים, רוב העם, אשר הצביעו בעד ממשלה בראשות בנימין נתניהו שאריה דרעי ימלא בה תפקיד מרכזי ומשמעותי. אנו נפעל בכל דרך חוקית שתעמוד לרשותנו וללא דיחוי, כדי לתקן את העוול ואת הפגיעה הקשה שנגרמה להכרעה הדמוקרטית ובריבונות העם."

שר המשפטים יריב לוין המוביל רפורמה משפטים בימים אלו הגיב: "היום בשעה 16:00, קיבלו רבים מאזרחי ישראל הודעה אבסורדית מבית המשפט העליון, לפיה הצבעתם בבחירות שהתקיימו לפני חודשיים - בוטלה.

הפסיקה שניתנה היום רומסת לא רק את הצבעתם של קרוב לארבע מאות אלף מצביעי ש״ס, אלא גם את בחירתם של רוב אזרחי ישראל, אשר ידעו את כל העובדות הרלוונטיות והצביעו בעד ממשלה בראשות נתניהו, אשר אריה דרעי שותף בכיר בה."

עוד כתב: "צר לי מאוד על כך שראשי מערכת המשפט לא מצאו גם הפעם לכבד את הכרעת העם, את שיקול דעתו של ראש הממשלה, ואת החלטת הכנסת שהביעה אמון בממשלה המכהנת.

אעשה את כל הדרוש על מנת שהעוול הזועק לשמים שנעשה לרב אריה דרעי, לתנועת ש״ס ולדמוקרטיה הישראלית - יתוקן במלואו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר