צעדו עם דגלים

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף במקום הפיגוע: "מהמקום הזה נצמיח ביטחון"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, הגיע היום לצעדת הדגלים שנערכה במקום הפיגוע בירושלים ואמר: "אתם החוסן הלאומי שלנו. כשאתם מגיעים לפה, יום אחרי הפיגוע הנורא, עם דגלי ישראל והמסר שאתם - שאנחנו, מעבירים זה שאנחנו לא מפחדים" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השר וסרלאוף, היום בהפגנה (צילום: ללא קרדיט)

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף הגיע לפני שעה קלה (ראשון) למקום הפיגוע בשבת בבוקר - בעיר דוד בירושלים והשתתף בצעדת הדגלים שנערכה במקום בשל הפיגוע.

השר וסרלאוף אמר למשתתפי הצעדה: "יישר כח גדול. אתם החוסן הלאומי שלנו. כשאתם מגיעים לפה, יום אחרי הפיגוע הנורא, עם דגלי ישראל והמסר שאתם - שאנחנו, מעבירים זה שאנחנו לא מפחדים ואנחנו ממשיכים ולא רק שאנחנו ממשיכים, אנחנו מתחזקים מכאן. אנחנו נמשיך להתיישב כאן בגאון, כי זה הבית שלנו. זה המקום שלנו".

השר סיפר למשתתפי ההפגנה: "גרתי במשך 20 שנה בעיר העתיקה, ההורים שלי גרים שם ואני מגיע אליהם בעזרת השם לאחר מכן ואני אומר לכם, מהמקום הזה ירושלים, בעיר העתיקה, מהרובע היהודי המתחדש מעיר דוד".

"מכאן", אמר השר למשתתפים: "אנחנו נצמיח את הביטחון, את המשילות, את הריבונות וכשאנחנו נהיה חזקים כאן זה יקרין לכל אזרחי ישראל. אני מחזק אתכם מכאן ואפילו מצדיע לכם".

עוד אמר השר: "אני רואה את הילדים המתוקים הללו ואת החבר׳ה שגדלתי ואתם יודעים אגב, גדלנו ביחד ואת אלרון שגידל אותי, יש פה דורות ואנחנו ממשיכים ומעבירים את הלפיד, את הלפיד של הגבורה, של האומץ של תושיית הפצוע שהיה החניך שלי כשהייתי קומונר ובאנו לפגוש אותו ולחזק אותו אמש בבית החולים וראינו את הסרטון של האומץ והתושייה שהוא גילה וירה במחבל, תוך כדי שהוא חטף 2 כדורים לבטן והגבורה הזאת, הדרך הזאת, מלווה אותנו ואנחנו בעזרת ה׳ מתוך כך רק נצמח, נתחזק, נבנה וניישב ונביא בעזרת ה׳ הצלחה, ביטחון, משילות ובטיחות לעם ישראל. אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר