ייכנע לביקורת?

בכיר חרדי בקואליציה: "מזהים שנתניהו קצת חושש, מודאגים שייקח צעד אחורה ברפורמה"

ביקורת הכלכלנים מצליחה להכניע את ראש הממשלה? על אף הצהרתו אמש ומסיבת העיתונאים שערך, גורם חרדי בכיר בקואליציה סבור כי נתניהו קצת חושש לאחרונה • "מודאגים שכעת ייקח צעד לאחור ברפורמה המתוכננת במערכת המשפט" (פוליטיקה, משפט)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בצל הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט, בתמיכת כל סיעות הקואליציה, והביקורת המופנית מכלכלנים כנגדה, טוען גורם חרדי בכיר בקואליציה כי ראש הממשלה נתניהו חושש לראשונה.

"הסיפור של "המשבר הכלכלי" מדאיג את נתניהו", אומר הגורם החרדי הבכיר ל'כיכר השבת', "לראשונה מזהים שהוא קצת חושש. מודאגים שלא ייקח צעד אחורה ברפורמה המשפטית".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', עשרות כלכלנים שיגרו בשבועות האחרונים מכתב נואש, ובו טענו כי כלכלת ישראל תפגע בצורה אנושה בגלל הרפורמה המתוכננת של שר המשפטים יריב לוין.

ראש הממשלה נתניהו, אף נפגש ביום שישי האחרון עם שורת אנשי עסקים בכירים - כדי להסביר להם מדוע הרפורמה לא תפגע בכלכלה. נתניהו אף ערך בשבוע שעבר מסיבת עיתונאים בה הוא ניסה להרגיע.

אמש ראש הממשלה נתניהו יצא בסרטון מצולם בניסיון להרגיע את השוק העסקי בישראל ואמר: "יש קמפיין הפחדה והניסיון להבריח מפה משקיעים נחל הערב מכה אנושה".

נתניהו, אמש

"הם אומרים לנו, שהרפורמה המשפטית תרחיק משקיעים, אבל שניים מבני ההשקעות הגדולים בעולם - אומרים היום בדיוק הפוך, הם טוענים שהכל יציב ואיתן", אמר נתניהו.

עוד אמר נתניהו: "גם בגולדמן זאקס אמרו הערב, שהכלכלה הישראלית עברה כל כך הרבה, שאנחנו בטוחים שהיא תהיה חזקה. אני אומר לכל המתנגדים, מותר לכם לחשוב אחרת אבל אל תפגעו בכלכלת ישראל, אבל יש לי חדשות בשבילכם, זה גם לא יעזור לכם לפגוע בכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר