רומז לבאות?

בן גביר: "אם אראה שאני לא משפיע - אעזוב את הממשלה"

יו"ר 'עוצמה יהודית', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אמר בריאיון כי אם יראה שלא משפיע על המדיניות במדינה - יעזוב את הממשלה (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

השר לביטחון לאוטמי איתמר בן גביר התראיין אתמול בערב (מוצ"ש) ב'ערוץ 12' ואמר כי "כל עוד אני רואה שאני משפיע, לא אתפטר". לדבריו, אם יראה שאינו משפיע - יעזוב את תפקידו.

עוד הוסיף בריאיון לעמית סגל ובן כספית: "מעולם המצב של הביטחון הלאומי לא היה גרוע יותר - צריך להרים אותו מהרצפה ובזה אני עוסק. אם אני אראה שאני לא משפיע - אני אעזוב, אבל אני רואה שאני כן משפיע".

על סוגיית האסירים הביטחוניים אמר בן גביר: "יש לאסירים הביטחוניים קייטנה, אני מתכוון להפסיק עם זה. הסיפור שמחבל שרצח תינוקות ויש לו כל בוקר לאפה טרייה - לא מקובל בעיניי".

בנוגע להליך איטום בתי המחבלים אמר: "רציתי להבהיר שתוך כמה שעות יש כבר מהלך של איטום. חוץ מהאיטום - אני רוצה גם להעביר חוק עונש מוות למחבלים וגירוש משפחות".

בנוגע לאירוע המזעזע בגדרה אמר כי "היה שם אירוע חמור מאוד". עוד הוסיף ואמר על תפיסת הפוגע ואמר כי "אני לא רוצה להשלות כאן אף אחד. זה לא פותר את הבעיות של הביטחון הלאומי. צריך כאן משמר לאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר