חשף מה קרה בהפגנה

כשאחמד טיבי ביקש מחבריו: "תלמדו מנתניהו; אל תתנשאו"

המאבק בתוך האופוזיציה: ח"כ טיבי תקף במילים קשות את ראשי האופוזיציה וטען, כי עליהם ללמוד מראש הממשלה נתניהו | לאחר מכן, חשף, כי נואמת ערבייה שרצתה לנאום בהפגנות - נדחתה | צפו בוידיאו (חדשות, כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |

חבר הכנסת אחמד טיבי, עלה היום (רביעי) לנאום במליאת הכנסת, ותקף את ראשי האופוזיציה וטען, כי הם אינם יודעים לנהל מאבק והם מתנשאים על הערבים.

תחילה תקף טיבי, את חבר הכנסת עידן רול מ'יש עתיד': "אני לא רוצה להביך אותכם ולספר מה ביקשתם מאיתנו כשהיינו באופוזיציה ואתם הייתם בקואליציה. אתה היית סגן שר שקרן, תשב. חצוף".

"כשאנחנו היינו פה אתמול - איפה אתם הייתם בארבע בבוקר אתמול ושלשום, איפה מנהיג המפלגה שלך, איפה כל בכירי המפלגה שלכם היו. אתם רוצים ללכת הביתה? זכותכם".

"בקדנציה הקודמת", טיבי הפתיע ואמר: "נתניהו, שהוא בן 75 ישב פה כל הזמן עם ספר, אבל הוא היה פה כל הזמן, תלמדו ממנו איך לנהל מאבקים. הם ידעו לעבוד"

לאחר מכן חשף טיבי: "בהפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט, נואמת ערביה התבקשה "לתת את הנאום שלה, ולעבור עליו - לעשות את הצנזורה ולא להזכיר את המילה 'פלסטינים'" - זרקתם אותה בסוף. איזו מן התנשאות זאת? ככה מנהלים מאבק יחד?".

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר