התחמקה שוב ושוב

הנציגה של בתי המשפט סירבה לחשוף את עמדתם בנושא הרפורמה המשפטית | צפו

בדיון שנערך היום בועודת חוקה, השתתפה הנציגה המשפטית של מערכת בתי המשפט, וסירבה לענות לשאלתו של יו"ר הועדה ח"כ שמחה רוטמן, מהי העמדה של מערכת בתי המשפט | צפו בנציגה מתחמקת שוב ושוב (חדשות משפט)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הנציגה בוחרת לא להשיב לשאלה | צפו (צילום: דוברות הכנסת)

בדיון שנערך היום (שני) בוועדת חוקה בנושא פסקת ההתגברות, השתתפה נציגת בית המשפט, שסירבה שוב ושוב להשיב על שאלותיו של יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן.

עו"ד חנית אברהם בכר מהייעוץ המשפטי להנהלת בתי המשפט השיבה לשאלת יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן באשר לעמדת הנהלת בתי המשפט: "עמדתנו העקרונית הובעה בעבר ואין לי כוונה להוסיף על כך"

היו"ר ח"כ רוטמן שב ושאל: "האם התשובה היא שאתם לא מתכננים להתייחס לגופם של ההסדרים כי יש לכם התנגדות עקרונית לחקיקה, זו אמירה שנאמרה על דעת מנהל בימ"ש ונשיאת בימ"ש העליון? או שזו עמדה שהתקבלה על דעת הממונה שלך. האם העובדה שיש להנהלת בימ"ש התנגדות עקרונית לחקיקה מונעת ממך להתייחס לגופם של ההסדרים?".

עו"ד אברהם בכר שוב ענתה את אותה תשובה: "זה לא חוסר שיתוף פעולה, עמדתנו העקרונית הובעה".

לאחר ששב ושאל והזכיר כי לפי הוראות התקש"יר עליה לענות השיבה עו"ד אברהם בכר: "התשובה שלי ברורה זוהי עמדת מערכת בית המשפט".

לאחר דברים אלו הציע היו"ר ח"כ רוטמן ,כי תצא לברר שוב את התשובה לשאלתו ועו"ד אברהם בכר יצאה מהאולם וכשחזרה השיבה: "העמדה שהצגתי היא עמדת מערכת בתי המשפט והיא כמובן על דעת ראשי מערכת בתי המשפט"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר