כבר לא חסין

היועמ"שית שוקלת: ח"כ עופר כסיף יועמד לדין בכפוף לשימוע

אחרי תקיפת השוטר, הפרקליטות הודיעה לעורך דינו של ח"כ עופר כסיף על החלטתו של פרקליט המדינה להעמידו לדין בכפוף לאישור היועמ"ש (משפט)

איצלה כץ | כיכר השבת |
כסיף תוקף את השוטר (צילום: לפי סעיף 27א)

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה הערב (רביעי) לעורך דינו של חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש) כי היועצת המשפטית לממשלה שוקלת להעמידו לדין בגין "תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות", וזאת בכפוף לשימוע שייערך לו. ההחלטה התקבלה על דעת פרקליט המדינה, עמית איסמן.

כזכור, לפני 10 חודשים, כסיף השתתף בהפגנה משותפת של פעילי שמאל קיצוני עם פלסטינים במרחב דרום הר חברון, שם הורו שוטרים שהיו במקום לחבר הכנסת כסיף כי לא יוכל להגיע לזירת המהומה עם רכבו וכיכ הוא ייאלץ לעשות זאת רגלית.

עופר כסיף זעם על ההחלטה והחליט לסרב לה תוך שהוא מנצל את חסינותו כחבר כנסת. כסיף פתח בנסיעה איטית ופגע ברגלו של השוטר.

השוטר דפק בחוזקה על פגוש הרכב של כסיף על מנת להעיר את תשומת ליבו כי הוא פוגע בו ובתגובה כסיף יצא מרכבו והכה את השוטר בראשו.

היום כאמור, הודיעה הפרקליטות על הכוונה להעמידו לדין בכפוף לאישור היועמ"שית גלי בהרב-מיארה ששוקלת בחיוב לאפשר את העמדתו לדין.

פרקליט המדינה עמית אייסמן כבר אישר את העמדתו של כסיף לדין. בהודעת הפרקליטות נכתב: "החשדות נוגעים להתנהלותו של ח"כ כסיף בהפגנה שהתקיימה במאי 2022 במרחב דרום הר חברון, במחאה על פסק דינו של בית המשפט העליון שהורה על פינוי כפרים באזור. במסגרת היערכות כוחות הביטחון, הוצאו צווים אשר הורו על הגבלת תנועת אוטובוסים והכריזו על מוקדים שונים במרחב כשטח צבאי סגור".

הפרקליטות פירטה את התנהלותו העבריינית של כסיף: "למרות זאת, התקיימה הפגנה במרחב ובמהלכה הודיע קצין משמר הגבול לח"כ כסיף שאין באפשרותו להיכנס עם רכבו לכיוון קהל המפגינים שעמד במרחק קצר ממנו, ויותר לו מעבר רגלי".

"על אף האמור, ביקש חבר הכנסת להיכנס עם רכבו למתחם ההפגנה, ובינו לבין השוטרים התפתח ויכוח שבסיומו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של שוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע של הרכב וצעק על ח"כ כסיף. על פי החשד, ח"כ כסיף יצא מרכבו וחבט בראשו של השוטר", נכתב בהודעת הפרקליטות.

ח"כ אלמוג כהן 'עוצמה יהודית' הגיב: "אני מברך על ההחלטה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע באשמת תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות כנגד תומך הטרור עופר כסיף. זוהי תשובה מוחצת למי שמגדף את מדינתנו וחיילינו היקרים ללא הרף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר