המחאה נגד הרפורמה

מפגינים חסמו את איילון, המשטרה השתמשה במכת"זית

אלפי מפגינים הצליחו לפרוץ את המחסומים שהציבה המשטרה וירדו לכביש איילון • המשטרה הכריזה על ההפגנה כ'הפגנה לא חוקית' ופזרה את המפגינים בכדי לפתוח את הכביש מחדש (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

אלפי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית פרצו הערב (מוצ"ש) את המחסומים שהציבה המשטרה בסמוך לכביש איילון והצליחו לחסום את הכביש. עד כה עצרה המשטרה ארבעה מפגינים.

עדכון 23:19: המשטרה מעדכנת: "איילון פתוח לתנועה לשני הכיוונים. עד כה 4 עצורים".

כוחות משטרה גדולים זורמים למקום בכדי לנסות ולפזר את המפגינים. במקביל, קצין משטרה הודיע כי ההפגנה אינה חוקית. מספר מפגינים נשכבו תחת משאיות בכדי למנוע את פתיחת הכביש מחדש.

במשטרה עדכנו: "המתפרעים שנבלמו ברמפה במחלף השלוש לכיוון דרום, שינו כיוון והחלו להתעמת עם כוח השיטור בחסימה לכיוון צפון. כוח משטרה בולם אותם".

מדוברות המשטרה נמסר: "כ-200 מפגינים הגיעו לחסימה במחלף השלום לכיוון דרום פרצו את החסימה והבעירו אבוקה. כוח משטרה בולם אותם על הרמפה. משטרת ישראל הכריזה על הפגנה לא חוקית. עשרות מפגינים יורדים לכיוון כביש 20. כוח משטרה במקום בולם אותם".

מוקדם יותר, במהלך הערכת מצב במחוז תל אביב התבטא המפכ"ל: "אנחנו מנסים לאפשר את המחאה ככל שניתן בתל אביב, ירושלים ומקומות נוספים בארץ. גם לזכות המחאה והדמוקרטיה יש גבולות ובמסגרת זו אנחנו מצפים מכולם לכבד אותם".

שבתאי הדגיש: "לא נגבה ונזליזם, חסימת עורקים ראשיים שישבשו את התנועה ובטוח לא נקבל תקיפת שוטרים. במצב כזה אין לי ספק שנפעיל את כל היכולות שמותרות לנו על פי חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר