חשד להסתה לטרור

לאחר כשש שעות: הסתיימה חקירת ח"כ צביקה פוגל

לאחר כשש שעות הסתיימה חקירתו של חבר-הכנסת צביקה פוגל במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 והוא שוחרר לביתו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ צביקה פוגל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר כשש שעות הסתיימה הערב (שלישי) חקירתו של חבר-הכנסת צביקה פוגל במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433.

ח"כ פוגל מ'עוצמה יהודית' נחקר בחשד להסתה לטרור ובסיומה של החקירה, שוחרר לביתו.

מוקדם יותר היום נמסר מהמשטרה כי "המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל בחשד לעבירה של הסתה לטרור. התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. חבר הכנסת פוגל זומן להתייצב היום לחקירה במשרדי היחידה".

כזכור, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן אישרו למשטרה לחקור את חבר הכנסת צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, בחשד להסתה לטרור.

פוגל עורר סערה ביום שני שעבר, לאחר שהתבטא בריאיון כשהתייחס לליל הנקמה בחווארה, שעות לאחר פיגוע הטרור שבו נרצחו האחים יניב הי"ד, כשאמר: "חווארה שרופה וסגורה - זה מה שאני רוצה לראות".

את הדברים אמר בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל'. לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות". פוגל הוסיף ואמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון נרדמו בשמירה. הם לא עושים את מה שצריך לעשות ואני מנסה להעיר אותם".

פוגל הבהיר לאחר מכן את דבריו ואמר, "אמרתי שהמדינה היא זו שצריכה לפעול להרתעת הטרוריסטים, בשום אופן לא האזרחים, תפקידו של הדרג המדיני וצה"ל הוא לספק את ההגנה הנדרשת - באמצעות התקפיות ונחישות, לא באמצעות הכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר