האויב בגבול

מחוות הנטורי קרתא לנשיא איראן: אבנים על ירושלים

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג´אד הגיע היום לביקור רשמי בלבנון והמדינה התעטפה חג > גם הנטורי קרתא, מתברר, נרגשים מהביקור של ראש ציר הרשע: אחרי שהגיעו דיווחים על כוונת נשיא אירן להשליך אבן לעבר ישראל, יצטרפו אליו גם בעיר ירושלים חברי הקבוצה הקיצונית > כל הפרטים (בעולם)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

בדגלים ובחיוכים קיבלו הבוקר את פניו של נשיא איראן, מחמוד אחמדינג´אד שהגיע לביקור רשמי בלבנון. במדינה שנמצאת תחת שליטה כמעט מוחלטת של חיזבאללה, הפך הביקור ליום חג.

אלפי אנשי בטחון מלווים את ביקורו של נשיא איראן, ובדרך אל ארמון הנשיאות, כשהוא מלווה בעשרות אנשי ממשל נופפו לו לשלום אלפי אזרחים נרגשים.

לא הרחק משם, בגבול הצפון, ערך סגן השר, איוב קרא מפגן בלונים ענק. יחד עם עשרות פעילים הופרחו לאוויר 2,000 בלונים בצבעי הדגל - כחול לבן, כמחאה על ביקורו של ראש ציר הרשע.

"2,000 הבלונים מסמלים 2,000 שנות גלות. נבהיר לאחמדיניג´אד שכל מאמציו להשמדת מדינת ישראל לא יצלחו", אומרים המפגינים.

ביקורו של נשיא איראן, מתברר, לא מרגש רק את תושבי לבנון. בירושלים החליטו אתמול אנשי ה"נטורי קרתא" לערוך מפגן תמיכה והזדהות באחמדיניג´אד.

הרקע למפגן התמיכה הצפוי הם דיווחים על-כך שנשיא איראן צפוי להשליך היום אבן לעבר גבול ישראל, כמסר של שנאה.

במודעות שהופצו ברחבי ירושלים, נכתב: "מחר יעמוד נשיא איראן ירום הודו על גבול הלבנון וישליך אבנים לעבר גבולי הכיבוש הציוני, להכריז בין העמים הערבים כולם את התנגדותם הנמרצה לקיומה של השתלטות גזלנית ורצחנית זו.

"בירושלים עיר הקודש, פלטרין של מלך יתאספו היהודים הנאמנים לה´ ברחובה של עיר וישליכו אבנים על משרדי הממשלה הציונית להכריז בשם העם היהודי כולו את התנגדותנו הנמרצה לקיומה של השתלטות מרדנית כפרנית זו ואת תקוותנו ומשאלת ליבנו לראותה במהרה חרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר