נציגות חרדית בסמינר השמאל

בכירי סיעת ש"ס בכנס ועידת ז'נבה: באים ללמוד את האויב

מה מחפשים בכירי תנועת ש"ס בכנס של ארגון שמאל קיצוני? שר הדתות, יעקב מרגי, לצד ח"כ דוד אזולאי, ח"כ אברהם מיכאלי, אשר מישאלי, חבר מועצת עיריית ירושלים משתתפים בסמינר שמקיימת ועידת ז´נבה החל מהבוקר ● "נציגי ש"ס באים להשמיע דעתם. אין פה מתן לגיטמציה לוועידה", אומרים בש"ס (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |

בכירים במפלגת ש"ס יקחו היום ומחר חלק בסמינר בן יומיים של יוזמת ז´נבה, לצד בכירים פלסטינים ואנשי שמאל.

בין היתר, משתתפים בו שר הדתות, יעקב מרגי, ח"כ דוד אזולאי, ח"כ אברהם מיכאלי, אשר מישאלי, חבר מועצת עיריית ירושלים ועוד.

בהודעה רשמית מטעם מארגני הסמינר נאמר כי "במשך יומיים ילמדו המשתתפים על פתרונות יוזמת ז´נבה לסכסוך, ייפגשו עם חברי הכנסת בוגרי הסמינר ועם פלסטינים בכירים על מנת לדון לעומק בסוגיות הליבה ובאירועים המדיניים שעל הפרק".

בש"ס, לעומת זאת, רואים את ההשתפות בכינוס בצורה שונה חלוטין. אשר מישאלי, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס אמר ל"כיכר השבת": "אני דוגל בזה שצריכים להכיר את האויב. צריך להכיר את גם את הצד שלהם.

"הצעד הנכון והטוב ביותר הוא לשמוע ולהביע דעה".

מה תאמר למשתתפי הכינוס?

"אבהיר שמוכרחים להמשיך את הבנייה בעיר ירושלים. צריך להשאיר את ירושלים מחוץ להסכמי שלום שיבואו מאוחר יותר. כל עוד יש קיפאון מדיני, צריך להמשיך בבנייה ביתר שאת בכל חלקי העיר כדי להעניק פתרונות לזוגות צעירים".

מתנועת ש"ס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "נציגי ש"ס באים להשמיע דעתם בנושא המדיני. אין פה מתן לגיטמציה לוועידה או למסרים המועברים בו".

במהלך הסמינר יתקיים סיור יחודי בתוואי גדר ההפרדה בירושלים - תצפיות מנבי סמואל, הר הצופים והר הזיתים, לצד סיור שערים בעיר העתיקה: שער יפו, שער ציון ושער האשפות לרבות תצפית על הר הבית והכותל המערבי. בהדרכת: אל"מ (מיל) שאול אריאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר