סקר בירושלים: אריה דרעי מנצח את ניר ברקת

בשיא כהונתו, מתמודד ראש העיר ירושלים ניר ברקת עם אתגר לא צפוי: מסקר חדש עולה כי אם אריה דרעי יציג מועמדות, ברקת יפסיד. בסביבתו של דרעי אמרו כי "זה תמיד מחמיא לשמוע את מה שאנחנו כבר יודעים, שכוחו האלקטורלי של הרב אריה דרעי גדול בירושלים וודאי בכל הארץ"

איטל קציר | כיכר השבת |
אריה דרעי (פלאש 90)

מסקר שערך יועץ התקשורת ארתור פינקלשטיין עבור ראש-העיר ירושלים, ניר ברקת, עולה כי אם הבחירות לראשות העיר ירושלים היו נערכות היום, היה גובר אריה דרעי על ברקת בקרב על קולות הבוחרים.

על פי הסקר שהובא ב"זמן ירושלים", באחת האפשרויות שנבחנו גורף ברקת 33 אחוז מקולות הבוחרים ואילו דרעי גורף 38 אחוז. ברקת, לפי הסקר הזה, מנצח גם את המועמד החרדי סגן ראש-העיר, יצחק פינדרוס. דרעי לעומת זאת, גובר על כולם.

האם ברקת צריך להיות מודאג? בשלב הזה, לפחות מכיוונו של דרעי, ממש לא. דרעי לא יתמודד על התפקיד, אולם העובדה כי קיים מועמד שעלול לנצח אותו צריכה להדיר שינה מעיניו של ראש העיר ירושלים.

תושבת ירושלים סיפרה ל"זמן ירושלים" על ההתלבטות בבחירה."דרעי? תלוי מה הוא יגיד. אני לא שוללת את זה. לא אבחר בברקת בגלל שהוא מתמודד נגד דרעי. לא אבחר בו בעיניים עצומות", היא אומרת.

בסביבתו של דרעי אמרו כי "זה תמיד מחמיא לשמוע את מה שאנחנו כבר יודעים, שכוחו האלקטורלי של הרב אריה דרעי גדול בירושלים וודאי בכל הארץ".

האם יתמודד? מקורביו שוללים את הרעיון. "דרעי שם את פניו וממשיך להיערך למישור הארצי, שם הוא יוכל לתרום את כוחו כמו שצריך לעם ישראל ולמדינת ישראל".

ובכלל, מסבירים אנשיו, לא מדובר במאבק שקול. "לשים אותם אחד ליד השני זה לא פרופורציונלי. מדובר במנהיג שבתור בחור בן 28 כבר היה אחד השרים המוכשרים ביותר".

מצביע פוטנציאלי נוסף של דרעי הוא לא פחות מאשר חבר המועצה מאיר מרגלית (מרצ).

"אם דרעי ירוץ לבחירות אצביע בשבילו", אומר מרגלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר