כך חבר השמאל הקיצוני לימין הקיצוני

לא נרגעים: אחרי שהתחזו אמש לאנשי דרעי ותלו שלטי תמיכה - כאילו בעדו במאהל רוטשילד, פירסמו היום פעילי הימין מודעת גינוי לדרעי ב'הארץ', חתומה בידי אנשי השמאל הקיצוני, שמיהרו מסתבר לחתום על גינוי לדרעי "המשתמש במחאה לקידום פוליטי", אך התנצלו בפני אנשי דרעי מאוחר יותר, כשנחשף התרגיל (פוליטי)

יוסי וייס | כיכר השבת |

זה נמשך: אחרי התרגיל אתמול, במסגרתו תלו גורמי ימין אלמוניים שלטים לכאורה בעדו של דרעי - הקובעים כי "רק דרעי יכול להעיף את ביבי", ולאחר מכן הוציאו הודעות גינוי על כך - כנגד דרעי בשם ארגון "הקואליציה החברתית" - ארגון שלא קיים, המשיכו הגורמים הללו גם היום במעשיהם.

כך נפל ערוץ 2 בתרגיל רמייה של הימין

בעצומת מחאה שפורסמה הבוקר בעיתון 'הארץ', נאמר: "אנו, החתומים מטה, קוראים לאנשי המחאה הציבורית החברתית שלא להמליך עליהם ולא לשתף פעולה עם אריה דרעי. הניסיונות להלבין את מעשיו באמצעות חבירה למאבק אזרחי צודק ואמיתי רק יכתימו את המאבק. אנו מאמינים כי אין לעבריין מורשע מה לחפש בין אנשי האוהלים. העם דורש צדק חברתי, וצדק חברתי מתחיל קודם כל מיושר ציבורי".

בראש החותמים, מופיעה שורת אישי שמאל קיצוני, בראשם הפרופ' נעמי חזן - נשיאת הקרן החדשה בישראל, ח"כ זהבה גלאון ואריה אבנרי - יו"ר 'אומץ', המצטרפים בגינוי כאמור לדרעי, על כי ניצל את המחאה כביכול לצרכיו הפוליטיים.

אלו מסתבר, לא חשבו כלל לבדוק את העובדות קודם שחתמו, ומיהרו בהתלהבות לצרף את חתימתם למודעה שהוזמנה בידי הגורם האלמוני.

מאוחר יותר, כאשר הבינו אלו כי דווקא הם - אנשי השמאל הקיצוני - שיתפו בעצם פעולה עם אנשי הימין, מיהרו אלו להתנצל בפני אנשי דרעי.

"בעיתון הארץ מופיע שמה של הקרן החדשה לישראל במודעה שפירסמה קבוצת אנשים בעניין הצטרפות אפשרית של אריה דרעי למחאה הציבורית-חברתית. הקרן החדשה לישראל מבקשת להבהיר, שהמודעה לא פורסמה מטעמה. אזכור הקרן החדשה לישראל נעשה בשוגג וללא ידיעתה והיא אינה עומדת מאחורי תוכן הדברים", נאמר בהודעה הבהרה מיוחדת שהוציאה היום 'הקרן החדשה לישראל'.

גם אריה אבנרי - יו"ר אומ"ץ ציין כי הוטעה, והבטיח להבהיר את הדברים בפני התקשורת, ואפילו זהבה גלאון התנצלה על "שנפלה קורבן בידי הכהיניסטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר