עסקת שליט

שרי ש"ס בישיבה הדרמטית: לשחרר את האסירים היהודים

במהלך ישיבת הממשלה שאישרה את עסקת שחרור גלעד שליט, הציגו שרי ש"ס דרישה לשחרר 18 אסירים יהודים ● דרישת ש"ס: לשחרר את עמי פופר ועמו 17 אסירים נוספים ● "אני לא מבין איך הם מסוגלים לשחרר את הרוצחים המתועבים הללו בזמן שאותי מפקירים", אמר פופר השבוע (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישיבת הממשלה (פלאש 90)

במהלך ישיבת הממשלה שאישרה את עסקת שליט, הציגו שרי ש"ס דרישה לשחרר 18 אסירים יהודים כחלק מהעסקה.

שעה קלה לפני ישיבת הממשלה הדרמטית, קרא השר ישי לשמואל מידד מארגון 'חוננו' וביקש ממנו את רשימת האסירים הבטחוניים היהודים.

ברשימה מככב, בין היתר, עמי פופר שהורשע ברצח שבעה פלסטינים מרצועת עזה וצפוי להשתחרר בשנת 2030.

פופר שוחח עם מידד ואמר לו: "אני לא מבין איך הם מסוגלים לשחרר את הרוצחים המתועבים הללו בזמן שאותי מפקירים. 20 שנה אני יושב בכלא, ומחכה לחזור לילדיי".

במהלך ישיבת הממשלה, אמר שר הפנים אלי ישי: "גם לאסירים הביטחוניים היהודיים יש משפחות". הוא הציג את הבקשה לשחרר את האסירים היהודים במסגרת העסקה.

השר משולם נהרי הצטרף לדרישה. בשיחה לכיכר השבת הוא מסביר: "חייבים להכניס לעסקה הזאת גם את האסירים היהודים. כל הזמן מדברים על הנושא הזה. לא ייתכן שהמוני אסירים פלסטינים ייצאו לחופשי בזמן שאסירים יהודים נמקים בכלא".

בארגון 'חוננו' ברכו על יוזמת ש"ס להעלות את הדרישה. "אני מברך את אלי ישי על הבנת העניין לנוכח עסקה מזעזעת שכזאת", אומר מידד. "צריך להבין שלעומת רבי המרצחים שמשחררים במסגרת העסקה, האסירים היהודים הם צעצוע".

מידד מביע תקווה כי האסירים היהודים ישוחררו, ומזהיר מפני התקוממות חברתית במידה וישארו מאחורי סורג ובריח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר