פגישת פסגה: הגר"ע יוסף ונתניהו נפגשים

אחרי סדרת דחיות של פגישת החג בין ראש הממשלה נתניהו לבין מרן הגר"ע יוסף, נקבעה הפגישה להערב. אלא שהדיווח שדלף אודותיה גרם להוצאת הודעת ביטול, שהייתה למעשה תרגיל הסחה. רק ברגע האחרון הודיעו על קיומה של הפגישה. לפני דקות מעטות נכנס נתניהו לבית הגר"ע (פוליטי)

יוסי וייס | כיכר השבת |

לפני שעה קלה הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור אצל מרן הגר"ע יוסף, בביתו ברח' הקבלן בשכונת הר נוף, וזאת לאחר שבמשך שעות הערב נשמעו דיווחים סותרים באשר לקיומה.

זה החל מוקדם יותר היום, עם פרסומה של ההודעה כי ראש הממשלה נתניהו אמור לסור הערב לבית ברחוב הקבלן בהר נוף, בכדי להיפגש עם מרן הגר"ע יוסף.

הרקע לפגישה - כך לדברי מקורבים, אינו משהו מיוחד אלא הוגדר כ"ברכת חג שגרתית", שהייתה אמור להתקיים בחג, ונדחתה בצוק העיתים, בשל אירועי גלעד שליט, שתפסו את מרבית זמנו של ראש הממשלה.

לביקור גם היה אמור להיות חלק נוסף של אמירת תודה מצד נתניהו לגר"ע, וזאת עקב התמיכה הברורה שהעניקה לו ש"ס בדרכו לאישור העסקה.

אלא שכאמור, פרסומה של הפגישה גרם להוצאת הודעה רשמית על ביטולה, כאשר "על מועד אחר תגיע הודעה", אולם מתחת לפני השטח מסתבר, נמשכו ההכנות לפגישה כרגיל.

קצת לפני השעה 11 בלילה הגיע נתניהו מלווה בשרים ישי ואטיאס, ונכנס למרן הגר"ע יוסף, שם גם זכה לברכה מיוחדת לרגל יום הולדתו ה-62 שחל היום, וגם - בקשות לפעול לשחרורם של פולארד וגרפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר