סערת הלוי ● השר אטיאס ל'כיכר השבת':

"דברי הלוי מזעזעים ומסיתים, דורש שיתנצל על דברי הבלע"

שר השיכון והבינוי וחבר הקבינט, אריאל אטיאס, תוקף את דברי ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי ש"החרדים גרועים מאחמדניג'אד" ● בראיון ל'כיכר השבת', אומר אטיאס: "איך יהודי שהיה ראש מוסד מתבטא בצורה שקרית ומסיתה, האם השתבשה דעתו? אמירה כזאת מלמדת שזקנותו מביישת את צעירותו" (פוליטי)

מנחם כהן | כיכר השבת |
"דברי בלע". השר אטיאס והלוי (צילומים: פלאש 90)

"אמירה מזעזעת ומסיתה המפלגת את עם-ישראל, דווקא בזמן שהצורך באחדות נדרש מאי-פעם" - כך אומר ל'כיכר השבת' שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס בתגובה לדברים החמורים של ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי על הציבור החרדי בישראל, "הגרועים מאחמדניג'אד", כלשונו.

"איך יהודי שהיה ראש מוסד מתבטא בצורה מבישה, שיקרית ומסיתה נגד ציבור יהודי שכל חטאו הוא שמירה על הגחלת ומורשת העם היהודי, בלי לכפות אורח חיים על איש?", שואל השר אטיאס, החבר בקבינט המדיני-בטחוני.

"להגיד על ציבור יהודי שאוהב את העם והארץ שהוא גרוע מאחמדניג'אד, המבקש להשמידנו ללא הבדל בין דתיים, חילונים וחרדים? איפה שיקול הדעת של מי שהיה ראש המוסד? אולי לדעתו של אפרים הלוי צה"ל צריך להפנות את תשומת הלב לאיומים מבית - קרי החרדים, חלילה, ולא לאיומים מבחוץ? האם השתבשה דעתו?".

עוד אומר השר אטיאס: "אמירה כזאת מלמדת שזקנותו של אפרים הלוי מביישת את צעירותו. אני דורש ממנו לחזור בו, שיתנצל בפני אזרחי ישראל על דברי הבלע וההסתה".

גרועים מאיראן

את דברי ההסתה, השמיע הלוי בכינוס של עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות. "התחנכתי בבני עקיבא", סיפר הלוי, "הכרתי דת ואמונה של מאור פנים. הקיצוניות החרדית מחשיכה את חיינו. כשהייתי בבני עקיבא היו בנים ובנות. האם לא היינו דתיים? האם הרבנים של אז לא היו דתיים? הרב גורן ידע שיש להקות צבאיות מעורבות, האם הוא אסר על כך?

"מה קרה לנו? האם הרבנים הקודמים לא קיימו מצוות על פי ההלכה? האם תנועת בני עקיבא המסורתית הייתה מופקרת? הסכנה האמיתית הקיומית על ישראל באה מבפנים, ההקצנה, ההתחרדות, ההחמרה הזאת היא הסכנה הקיומית על ישראל יותר מאחמדינג'אד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר