המערכת הפוליטית מגיבה

יו"ר הכנסת על ההתבטאות של אפרים הלוי: "טיפשות פה"

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין ויו"ר ועדת הכספים משה גפני פותחים פה על אפרים הלוי ברדיו 'קול-חי'. "הוא פשוט שחצן, הוא לא מבין מהחיים שלו, הוא פגע בציבור ללא שום סיבה. שלא יתנצל שהיועץ המשפטי לממשלה יורה למשטרה לחקור אותו", אמר גפני. וגם: האזינו להלוי מתפתל בשידור על האמירה האומללה (חרדים)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
הלוי, גפני וריבלין (צילומים: פלאש 90)

רדיו קול-חי הקדיש את יומן הצהריים לסערת אפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר, שהשווה בין החרדים לאיראן.

"אני מצטער אם אנשים נפגעו, אבל אני חושב שההתחרדות מעמיקה את השסע בעם היהודי", אמר הלוי בראיון לאלעד קינסט. "ההיבדלות ההתחרדות של הציבור בישראל מעמיקה את השסע בעם היהודי. אני מצטער אם אנשים נפגעו, אבל גם אני כועס שהפרהסיה הולכת ומשתנת והשסע הולך וגדל".

ראש המוסד לשעבר הוסיף כי "רק אחדות לאומית ולא היפרדות יכולה לסייע במלחמתנו נגד איומים כאלו ואחרים כולל האיום האיראני. אין איום על מדינת ישראל מבחוץ. מדינת ישראל חזקה, אי אפשר להשמיד את מדינת ישראל יש צורך באמונה שמדינת ישראל תתקיים לעד".

ח"כ משה גפני תקף את אפרים הלוי, ואמר כי הדבר נובע מרצונו של ראש המוסד לשעבר להשיג פרסום וכותרות: "הוא פשוט שחצן, הוא לא מבין מהחיים שלו, הוא פגע בציבור ללא שום סיבה. שלא יתנצל ושהיועץ המשפטי לממשלה יורה למשטרה לחקור אותו. אין פה שום סיבה להתנצלות ושלא יעשה טובות. מישהו אמר לו שאם ידבר על הגיור ושירת נשים אף אחד לא ישמע לו. תשווה את החרדים לאחמדיניג'אד אז ידברו על זה ... ואכן מדברים על זה".

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין אמר: "על משפטים כאלה אנחנו אומרים 'על חטא שחטאנו לפניך בטיפשות פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר