אלי ישי תומך בשביתה: להפסיק שוק העבדים

יו"ר ש"ס הביע תמיכה במאבק ההסתדרות, שתשבית מחר את המשק: "צריך להפסיק אחת ולתמיד עם שוק העבדים". עופר עיני, יו"ר ההסתדרות, אמר בצאתו מהדיון המקדמי כי "אני הולך עם הסיפור הזה עד הסוף. לא הסכמתי לפשרה ולמתווה שהציעה השופטת נילי ארד כי אין כאן שום בשורה"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (מאיר דהן)

שר הפנים, אלי ישי נפגש הערב עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני בבית הדין לעבודה, במסגרת הנסיונות האחרונים למנוע את השביתה הגדולה במשק.

עיני וישי נועדו בחדר סגור ושוחחו שעה ארוכה. בסיומה של הפגישה הודיע אלי ישי כי ש"ס תומכת במאבק ההסתדרות, "צריך להפסיק אחת ולתמיד עם שוק העבדים", כך הסביר.

לדברי ישי, "בפגישתי הערב עם עופר עיני הבעתי את תמיכתי במאבקם הצודק".

במקביל, הודיע עופר עיני על תמיכתו בהצעת החוק שש״ס הגישה להסדרת עובדי הקבלן.

נכון לעכשיו, נראה כי דבר לא יוכל לעצור את השביתה מחר.

עופר עיני, יו"ר ההסתדרות, אמר בצאתו מהדיון המקדמי כי "אני הולך עם הסיפור הזה עד הסוף. לא הסכמתי לפשרה ולמתווה שהציעה השופטת נילי ארד כי אין כאן שום בשורה. פשרה מבחינתי זה הסכם שפותר את הבעייה. זה לא שהאוצר אמר. כנראה שלא תהיה פגישה נוספת, נכנס לבית המשפט ונראה מה הוא יפסוק.

"אנחנו סירבנו למתווה כי האוצר לא שינה את עמדתו, הם נותנים פתרונות סרק. אם בית הדין יאפשר את השביתה היא תפרוץ מחר בבוקר ללא הגבלת זמן".

שר האוצר יובל שטייניץ ובכירי משרדו, לרבות הממונה על אגף התקציבים גל הרשקוביץ, נועדו קודם לכן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומעדכנים אותו לגבי ההתפתחויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר