וידאו בלעדי

צפו: גפני מתלוצץ על פגישתו עם נשיאת בג"צ דורית בייניש

בתקשורת דווח כי יו"ר ועדת הכספים משה גפני נפגש עם נשיאת ביהמ"ש העליון דורית בייניש בנוגע לבחירת שופטים. במהלך ישיבת מועצה בבני-ברק, התלוצץ גפני על הפגישה שהייתה או לא הייתה: "עשינו דיל. אנחנו נצביע נגד חוק לשכת עוה"ד והיא לא תפסוק בנושא הליב"ה". וגם: הכחשה על סכסוך עם פרוש: "פועלים יחד בשילוב כוחות" (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הוידאו)

כך הפכה חגיגה צנועה בעיריית בני-ברק למפגש פוליטי רווי כותרות. אתמול (רביעי) בשעות הערב, התקיים בלשכת ראש עיריית בני-ברק הרב יעקב אשר טקס חגיגי לקראת כניסתם לתפקיד של שני חברי המועצה החדשים, יצחק טסלר מויז'ניץ ויהושוע גולד מ'דגל התורה'.

לכבוד המעמד החגיגי הגיעו בכירי הסיעות, הרב משה גפני יו"ר 'דגל התורה' הרב מנחם לייזר מוזס והרב מנדל אייזנברג אנשי חסידות ויז'ניץ, לצד הרב חנוך זייברט מ"מ ראש-העיר ואיש הסיעה המרכזית והרב שלמה קוסטליץ איש 'שלומי אמונים'.

במפגש, שידרו האישים אחדות פוליטית נדירה וזאת בפרט על רקע הסערות הפוליטיות בתחום המונציפאלי שהתרחשו בימים האחרונים.

במהלך נאומו התייחס גפני לחשיפה של אבי בלום שפורסמה ב'כיכר השבת' על קרע בינו לבין פרוש וזייברט. "אנחנו פועלים יחד מתוך אחדות ושיתוף פעולה", אמר גפני בנחרצות והוסיף, "אינני מבין מדוע מנסים לסכסך בינינו ומלבד זאת אינני יודע איך זה יצא ודלף החוצה". יצויין כי גפני סיכם עם זייברט שהמכתב לא ייצא החוצה, אבל יד נעלמת העבירה את המכתב לבלום.

לאחר-מכן אמר גפני בציניות כי כלי-התקשורת בישראל רוצים לדעת מדוע הצביע נגד חוק לשכת עו"ד ומה נשיאת בית-המשפט העליון דורית בייניש הבטיחה לו בתמורה על כך במפגש ביניהם השבוע.

"בייניש הבטיחה לי שהיא לא תעסוק יותר בנושאי הליב"ה ותניח לנפש החרדים ובתמורה הצבעתי כפי שביקשה", התלוצץ גפני.

הרב מוזס הדגיש את מעלתם של חברי המועצה החדשים ועזרתם לזולת. "אני בטוח שבני-ברק תתגאה בהם", אמר.

במפגש חגגה ויז'ניץ את מינויו השבוע של מנדי סגל לתפקיד מנהל מחלקת המקוואות, תפקיד עליו נאבקו הסיעה המאוחדת מול הסיעה המרכזית כשלבסוף זכתה בו הסיעה המאוחדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר