הקץ לסכסוך בין ליצמן למוזס

עידן חדש ביחסי ליצמן-מוזס: שני סגני השר הגיעו היום אל מעונו של האדמו"ר מויז'ניץ, וערכו מפגש פיוס. כזכור, בסיעה המרכזית (גור) לא חיבבו את מוזס מלכתחילה והעדיפו את המשך כהונתו של שמואל הלפרט, כנציג הסיעה המאוחדת ששמר עימם על ציר מיוחד של שיתוף פעולה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליצמן ומוזס נפגשים, היום (צילום: כיכר השבת)

היסטוריה קטנה בסיעת אגודת ישראל: עידן חדש ביחסי ליצמן-מוזס. היום בשעות הצהריים הגיעו שני הח"כים הבכירים של הסיעה החסידית, לאור הזמנתו האישית של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, אל מעון הנופש שלו בשיכון כנען בצפת.

השניים הסתגרו בחדרו למשך שעה ארוכה במהלכה יושבו ויושרו ההדורים בין החכ"ים, שכמעט לא דיברו זה עם זה בשנתיים וחצי האחרונות.

כזכור, בסיעה המרכזית (גור) לא חיבבו את מוזס מלכתחילה והעדיפו את המשך כהונתו של שמואל הלפרט, כנציג הסיעה המאוחדת ששמר עימם על ציר מיוחד של שיתוף פעולה.

בהמשך אף כעסו בסביבת ליצמן על מוזס שבחר להצביע כנגד סגן שר הבריאות בהתמודדותו לתפקיד יו"ר וועדת הכספים, ובכך הצטרף למאיר פרוש והעניק את התפקיד הנכסף לנציג דגל התורה, ח"כ משה גפני.

מאז מקרה זה, שרר נתק חריף בין השניים והאיבה הלכה וגברה עד שבתקופות מסויימות לא הוזכר מוזס בעיתון "המודיע", שופרה של אגודת ישראל.

כאמור, היום בשעות הבוקר הגיע מוזס למעונו של האדמו"ר מגור ונועד עימו במשך דקות ארוכות, ומאוחר יותר הגיעו השניים למעונו של האדמו"ר מויזניץ'.

שאלת השאלות הינה האם נראה מעתה ציר חדש של שיתוף פעולה בין הסיעה המרכזית לבין הסיעה המאוחדת.

(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר